۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رفسنجان
پیوند ملت‌های مقاومت یک پیوند خونی است
پیوند ملت‌های مقاومت یک پیوند خونی است

پیوند ملت‌های مقاومت یک پیوند خونی است

فرماندار رفسنجان گفت: شهادت هنیه در تهران و شهادت حاج‌قاسم در عراق نشان از پیوند ناگسستنی ملت‌های مقاومت دارد حسین رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» شهادت آن شیرمرد و رهبر سرشناس جبهه مقاومت «شهید اسماعیل هنیه»  را تسلیت و این اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.  وی اظهار […]


فرماندار رفسنجان گفت: شهادت هنیه در تهران و شهادت حاج‌قاسم در عراق نشان از پیوند ناگسستنی ملت‌های مقاومت دارد

پیوند ملت‌های مقاومت یک پیوند خونی است

حسین رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» شهادت آن شیرمرد و رهبر سرشناس جبهه مقاومت «شهید اسماعیل هنیه»  را تسلیت و این اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. 

وی اظهار کرد: تروریسم محکوم است و این ترور ناجوانمردانه و خبیثانه رژیم نامشروع اشغال‌گر قدس بیش از پیش پرده‌های رسوایی، جنایت و درنده‌خویی این رژیم فاسد را بیشتر از گذشته آشکار و به همگان ثابت کرد که این غده سرطانی برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی دریغ نخواهد کرد.

رضایی افزود : شهادت شهید هنیه در تهران شهادت حاج قاسم در عراق شهادت همه شهدای مقاومت نشان می‌دهد پیوند ملت‌های مقاومت یک پیوند خونی و ناگسستنی است.

وی تاکید کرد: شهادت آرزوی رهبران مقاومت است و همه پیش از این نیز به شهادت رسیده‌اند اما راه متوقف نشده و سرنوشت اسرائیل فقط نابودی است و این خون، آن را تسریع خواهد کرد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: حماس با قدرت‌تر ادامه خواهد داد و تک تک این حوادث را پیش‌بینی کرده است.

رضایی ضمن ابراز امیدواری خاطرنشان کرد: ایمان دارم ایران اسلامی با تکیه بر عنصر اقتدار و عقلانیت، پاسخی سخت و پشیمان‌کننده به این جنایت بزرگ خواهد داد و انتقام خون این شهید مبارز و مجاهد را خواهیم گرفت.

انتهای خبر/ مرادی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پنج × دو =