۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بافت
نقش خبرنگاران در ارتقای امنیت کلیدی است
نقش خبرنگاران در ارتقای امنیت کلیدی است

نقش خبرنگاران در ارتقای امنیت کلیدی است

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان بافت، بر اهمیت همکاری بین خبرنگاران و نیروی انتظامی شهرستان بافت تأکید کرد. به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ صبح امروز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی قلندری در مراسم تجلیل از خبرنگاران عنوان کرد: از خبرنگاران به‌خاطر تعامل و همکاری‌شان با نیروی انتظامی و همچنین از نقش کلیدی […]


مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان بافت، بر اهمیت همکاری بین خبرنگاران و نیروی انتظامی شهرستان بافت تأکید کرد.

نقش خبرنگاران در ارتقای امنیت کلیدی است

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ صبح امروز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی قلندری در مراسم تجلیل از خبرنگاران عنوان کرد: از خبرنگاران به‌خاطر تعامل و همکاری‌شان با نیروی انتظامی و همچنین از نقش کلیدی آن‌ها در ارتقای امنیت و برجسته‌ کردن کار نیروی خدوم انتظامی تشکر می‌کنم. 
 
 قلندری ضمن تأکید بر اهمیت احساس امنیت در جامعه و مسئولیت‌های نیروی انتظامی در ایام انتخاباتی و مراسم مذهبی افزود: از فرمانده انتظامی شهرستان و تلاش‌های او برای خدمت به مردم قدردانی می‌کنم و ضرورت دارد مردم خبرنگاران و…همکاری لازم را برای حل مسائل و نقاط ضعف و ارتقاء نقاط قوت در مجموعه شهرستان را جهت افزایش امنیت اجتماعی داشته باشند. 
 
 مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان بافت تأکید کرد: خبرنگاران باید همواره بی‌طرفی و انصاف را در گزارش‌های خود رعایت کنند، بی‌طرفی و انصاف، ستون‌های اصلی خبرنگاری حرفه‌ای هستند و باید در هر شرایطی حفظ شوند.
 
 وی با اشاره به اهمیت اخلاق حرفه‌ای در خبرنگاری، گفت: رعایت اصول اخلاقی و احترام به حقوق افراد، از جمله وظایف اصلی هر خبرنگار است.
 
 انتهای خبر/بارانی
 
 
 
 
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

11 + 8 =