۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ارزوییه
پیشرفت ۷۰ درصدی احداث پروژه فروکروم ارزوئیه
پیشرفت ۷۰ درصدی احداث پروژه فروکروم ارزوئیه

پیشرفت ۷۰ درصدی احداث پروژه فروکروم ارزوئیه

فرماندار ارزوئیه گفت: احداث کارخانه فروکروم در شهرستان ارزوئیه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. رضا اسماعیل‌کاخ در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» گفت: احداث کارخانه فروکروم در شهرستان ارزوئیه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید. فرماندار ارزوئیه با […]


فرماندار ارزوئیه گفت: احداث کارخانه فروکروم در شهرستان ارزوئیه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

پیشرفت ۷۰ درصدی احداث پروژه فروکروم ارزوئیه

رضا اسماعیل‌کاخ در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» گفت: احداث کارخانه فروکروم در شهرستان ارزوئیه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار ارزوئیه با تأکید بر تسهیل‌گری و رفع موانع پروژه کارخانه فرو‌کروم، حمایت از تولید داخلی را یک امر بسیار مهم برای توسعه اقتصادی و رفع مشکل اشتغال جوانان شهرستان دانست و افزود: هماهنگی برای حل مشکل و همچنین بررسی و پیگیری رفع موانع پروژه مذکور در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه احداث كارخانه فروكروم در شهرستان ارزوئیه تاکنون  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیكی داشته است، تشریح کرد: با همت جوانان بومی منطقه و حمایت بخش خصوصی پروژه فروکروم شهرستان ارزوئیه تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

اسماعیل‌کاخ خاطرنشان کرد: این پروژه با سرمایه‌گذار بخش خصوصی و همکاری مدیرعامل شرکت اسفندقه و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در دست اقدام است و اثر اجرای این پروژه، اشتغالزایی برای جوانان منطقه است که به طور مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از ۵۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

14 − 1 =