۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
توقف کاميون حامل ۲۰ کيلو هروئين در سيرجان
توقف کاميون حامل ۲۰ کيلو هروئين در سيرجان

توقف کاميون حامل ۲۰ کيلو هروئين در سيرجان

فرمانده انتظامی سيرجان از توقيف يک دستگاه کاميون حامل ۲۰ كيلو و ۶۰۰ گرم هروئين در عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان، جواد خواجه‌پور فرمانده انتظامی سيرجان گفت: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان […]


فرمانده انتظامی سيرجان از توقيف يک دستگاه کاميون حامل ۲۰ كيلو و ۶۰۰ گرم هروئين در عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان خبر داد.

توقف کاميون حامل ۲۰ کيلو هروئين در سيرجان

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان، جواد خواجه‌پور فرمانده انتظامی سيرجان گفت: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان هنگام گشت‌زنی شبانه در يکی از محورهای مواصلاتی به يك دستگاه کاميون مشكوك و آن را متوقف كردند.
 

وي بيان کرد: مأموران در بازرسی چندين ساعته از اين کاميون۲۰ كيلو و ۶۰۰ گرم هروئين كشف و در اين رابطه يک متهم را دستگير كردند.
 
فرمانده انتظامی سيرجان تصريح کرد: اين متهم که قصد داشت اين محموله را از سمت مرزهای شرقی به مرکز کشور منتقل کند با تشکيل پرونده به مراجع قضايی معرفی شد.

انتهای خبر/ تاج الدینی 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سیزده − دوازده =