۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
شهادت پلی جهت ملاقات با خداست
شهادت پلی جهت ملاقات با خداست

شهادت پلی جهت ملاقات با خداست

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ شهید هاشم نادری يكم مرداد ۱۳۳۱، در شهرستان بافت ديده به‌جهان گشود. تا پايان دوره متوسطه در رشته تجربي درس خواند و ديپلم گرفت. معلم بود. سال ۱۳۶۰ ازدواج كرد و صاحب يك پسر شد. به‌عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت و دهم ارديبهشت ۱۳۶۱ ،در دوكوهه […]



به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ شهید هاشم نادری يكم مرداد ۱۳۳۱، در شهرستان بافت ديده به‌جهان گشود. تا پايان دوره متوسطه در رشته تجربي درس خواند و ديپلم گرفت. معلم بود. سال ۱۳۶۰ ازدواج كرد و صاحب يك پسر شد. به‌عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت و دهم ارديبهشت ۱۳۶۱ ،در دوكوهه بر اصابت گلوله به‌شهادت رسيد.

مروری بر وصیت‌نامه شهید هاشم نادری:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و مستضعفین جهان امام خمینی و روحانیت مبارز و تمام سلحشوران اسلام  و با سلام به شهیدان اسلام از هابیل تا حسین زمان مظلوم بهشتی، ملت عزیز و نیروهای حزب الهی شهرستان بافت.

حال که بدن‌های ما برای مردن آفریده شده است پس چه بهتر که این مرگ در راه خدا با شد.

وطیبوا عن انفسکم نفساً و امشوا الی الموت مشیاً سبحاً؛ از شهادت خوشحال باشید و به آسانی از آن استقبال کنید زیرا شهادت‌طلبی بر آن دسته از انسان‌هایی که امامشان علی علیه‌السلام است و فرمانده و قائدشان خمینی و اندیشه‌هایش و وابستگی بینش‌های مادی رهیده و دلهایشان از زنگارهای ماده صیقل داده شده، بسیار سهل و آسان است، چرا که همه آرمان و هم و غم چنین انسان‌های خدا است و با راه یافت به پیشگاه حضرتش در راه یافتن به چنین آرمان والایی و حضوردر پیشگاه خدا جنگ با کافران و منافقین و نفس درون است.

شهادت پلی است جهت ملاقات با خدا و آن‌چه که به‌عنوان نهایی‌ترین آرمان جنگجویان و سربازان امام زمان اعم از سپاه و بسیج و مجاهدت‌های آنان قرار می‌گیرد برای خدا است و با یافتن به حضور او تنها اصول اساسی که من را به جبهه روانه کرد و رسیدن به هدف نهایی خداپرستی و خداگرایی مجاهدان است پس بدانید پیروزی درجنگ است و زندگیمان همه یکسان مرگ می‌رسند، اما همه یکسان زندگی نکرده‌اند، زندگی راه است و مرگ مقصد باید در راه پیروز بود و در راه نفس پا ک بود.

پاسدار بشریتی راست کردار باید دادخواه بود، دادگو بود و دادگر، من اکنون برمرگ می‌تازم و این مقصد من است اما مرگم زندگیم را معنی می‌کند، اگر خوب زیسته باشم مرگم پیروز است.اگر مرگ شکست من است، من مردم چون مرگ را سعادت می‌شناختم مردم تا زندگی را در مرگ ثابت کنم، ولی چند سخن با زاهدان که امکان دارد نماز شب را فرا موش نکنند دارم بله.

خواستید با زبان و قلم‌هایتان خون خدا را در رگ‌های برادران مومن از جریان ظاهر خودتان بیندازید ولی جاری شدن خونشان حرمت مسموم قلمهایتان را که مستقیماً در مسیر اسفل سافلین در حرکت است افشاء خواهد کرد، عفونت چنین هوایی را تنفس کردن انحطاط آدمی است به حرکت درآورید قلم‌هایتان را که خون حق از رگ‌ها نهان خواهد کرد، وای شما که پیروزیتان را در مرگ دیگران که کاملاً در مسیر ولایت فقیه از اوایل پیروزی انقلاب بودند، می جویید این زندگانی ما، مرگ‌تان را عقب بیندازید لبیک بیهوده می‌گوید که زنده بمانید مرگ سرنوشت شماست شما می‌دانید چون شجاعت خوب مردن در شما نیست.

خواهران و برادران عزیز در هر مقامی که هستید به‌خصوص طبقه کارگر کشاورزاز این نظم این دو قشر را بیان کردم این است که بچه کشاورز بودم بکوشید از حیثیت و شرف اسلامی خود دفاع کنید و بی‌پروا در مقابل دشمنان داخلی به‌خصوص منافقین کثیف و افرادی که خود را به ظاهر حق می‌دانند و هنوز هم در بعضی پست‌ها مشغول کار هستند بدون هیچ ترسی بایستید و از آرمان و اهداف جمهوری اسلامی دفاع کنید نگذارید خون شهدا به‌دست افرادی که خود را جزو گروه مؤمنین شاید هم باشند ولی رفتار و کردارشان آن‌چنان سد پیشرفت انقلاب می‌شود که کافران نمی‌توانند چنین مانعی پایمال گردد.

منبع: نوید شاهد کرمان

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdchkxnz623nkvd.tft2.html


پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

3 + پانزده =