۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
تأیید موفقیت عملیات یمنی‌ها توسط سنتکام
تأیید موفقیت عملیات یمنی‌ها توسط سنتکام

تأیید موفقیت عملیات یمنی‌ها توسط سنتکام

ارتش آمریکا بامداد سه‌شنبه تایید کرد که دو کشتی نفتکش در دریای سرخ طی عملیات موشکی و پهپادی نیروهای یمنی مورد اصابت قرار گرفتند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛سازمان تروریستی «سنتکام» (فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا) بامداد سه‌شنبه موفقیت عملیات ارتش و نیروهای مسلح یمن را تایید کرد. فرماندهی مرکزی آمریکا در بیانیه‌ای […]


ارتش آمریکا بامداد سه‌شنبه تایید کرد که دو کشتی نفتکش در دریای سرخ طی عملیات موشکی و پهپادی نیروهای یمنی مورد اصابت قرار گرفتند.

تأیید موفقیت عملیات یمنی‌ها توسط سنتکام

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛سازمان تروریستی «سنتکام» (فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا) بامداد سه‌شنبه موفقیت عملیات ارتش و نیروهای مسلح یمن را تایید کرد.

فرماندهی مرکزی آمریکا در بیانیه‌ای گفت که دو کشتی نفتکش در دریای سرخ طی عملیات موشکی و پهپادی نیروهای یمنی مورد اصابت قرار گرفتند.

شبکه «الجزیره» به نقل از این بیانیه گزارش داد که دو نفتکش به نام‌های «اِم بُلو لاگون۱» که دارای پرچم پاناما و مالکیت یونان و همچنین کشتی «اِم‌وی أمجد» که با پرچم و مالکیت عربستان سعودی هستند، هدف عملیات یمنی‌ها قرار گرفتند.

در این بیانیه آمده است که هر دو این کشتی‌ها با دو موشک بالستیک و یک هواپیمای بدون سرنشین پرتاب‌شده توسط ارتش و نیروهای مسلح یمن مورد اصابت قرار گرفتند.

سنتکام همچنین توضیح داد: «تلاش برای نجات کشتی یونانی که در دریای سرخ مورد حمله حوثی‌ها قرار گرفته، ادامه دارد.

آتش همچنان بر روی نفتکش یونانی شعله‌ور است و احتمال وقوع یک فاجعه زیست‌محیطی بزرگ وجود دارد».

شامگاه دوشنبه بود که سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که یک کشتی خارجی مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ مورد هدف قرار گرفته است.

منبع: فارس

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

16 − 10 =