۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » جیرفت
انتخاب نیروی کارآمد و حمایت نمایندگان
انتخاب نیروی کارآمد و حمایت نمایندگان

انتخاب نیروی کارآمد و حمایت نمایندگان

سخنگوی مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب یک نیروی کارآمد، مؤمن و معتقد به اصل وفاق ملی، پشتیبانی برادرانه مجمع نمایندگان از نماینده عالی دولت را به همراه خواهد داشت. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ بهنام سعیدی با ارائه گزارشی از نشست مجمع نمایندگان استان و اشاره به […]


سخنگوی مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب یک نیروی کارآمد، مؤمن و معتقد به اصل وفاق ملی، پشتیبانی برادرانه مجمع نمایندگان از نماینده عالی دولت را به همراه خواهد داشت.

انتخاب نیروی کارآمد و حمایت نمایندگان

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ بهنام سعیدی با ارائه گزارشی از نشست مجمع نمایندگان استان و اشاره به هم‌زمانی تقریبی آغاز به‌ کار دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم، اظهار کرد: این هم‌زمانی، پیام ارزشمند وفاق ملی را بیش از آنچه مدنظر است متبلور کرد. 

 
وی افزود: وفاقی که نمود مشخص آن همراهی و هم‌پوشانی دو قوه بود تا در کنار وحدت ملی، وفاق احزاب و جناح‌های سیاسی و برون‌رفت از نگاه انحصاری، به هم‌گرایی محسوسی بر مبنای مذاکره، گفتگو، تعامل، وفاداری به قانون و رعایت اخلاق برسیم. 
 
نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یک وفاق تاریخی که حاصل آن تشکیل دولت با بالاترین ضریب هم‌گرایی بر پایه اعتقاد به منویات مقام معظم رهبری و در نظر گرفتن منافع ملی بود، رقم خورده است.
 
سعیدی مطرح کرد: در این راستا مجمع نمایندگان استان با ۱۰ نماینده تأثیرگذار، با ظرفیت بالای پارلمانی، نقش ارزنده‌ای در هماهنگی و سازگاری دولت دارد. 
 
سخنگوی مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: نقش مؤثر مجمع نمایندگان استان در هماهنگی و سازگاری دولت با تشکیل جلسات مداوم با وزرای پیشنهادی دولت، طرح مسائل کلان کشور، طرح نیازهای اصلی استان، احصا مشکلات حوزه‌های ۹ گانه و تأکید بر مطالبات متقابل دولت و مجلس، مطالباتی که مهم‌ترین محور آن استفاده از نیروهای توانمند و استفاده از ظرفیت نخبگان بود، ثابت شده است. 
 
وی تأکید کرد: موضوعی که هم رئیس جمهور و هم وزرای محترم، خصوصا وزیر کشور به شدت از آن استقبال کردند و نقش همراهی و هم‌افزایی سکان‌دار اجرایی استان با مجمع نمایندگان در روند توسعه، رشد مشارکت و رفع چالش‌های استان را اجتناب ناپذیر دانستند‌.
 
سخنگوی مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که دولت محترم، فارغ از بحث‌های مصداقی، با نگاه عملگرایانه، توافقات صورت گرفته در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیات دولت را مد‌نظر قرار دهد و با انتخاب یک نیروی کارآمد، مؤمن و معتقد به اصل وفاق ملی، زمینه همراهی و پشتیبانی برادرانه تمام نمایندگان استان از نماینده عالی دولت را فراهم نمایند.
 
منبع: دقیانوس 
 
انتهای خبر / فلاح


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

10 − 2 =