۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
فلسطین مسأله اول جبهه مقاومت است
فلسطین مسأله اول جبهه مقاومت است

فلسطین مسأله اول جبهه مقاومت است

ائمه جمعه استان کرمان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بر تحقق وفاق ملی بدون سهم‌خواهی، توجه به مسئله فلسطین و مطالبات شهرستان‌ها از دولت‌مردان تاکید کردند. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.   در خطبه‌های نماز جمعه این […]


ائمه جمعه استان کرمان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بر تحقق وفاق ملی بدون سهم‌خواهی، توجه به مسئله فلسطین و مطالبات شهرستان‌ها از دولت‌مردان تاکید کردند.

فلسطین مسأله اول جبهه مقاومت است

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ائمه جمعه مسائلی همچون تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث، روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام مطرح شد در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته ائمه جمعه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به دولت چهاردهم و توصیه‌های ایشان در مدیریت کشور، اشاره کردند.
 

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب: فلسطین مسأله اول جبهه مقاومت است

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مسائل و اتفاقات محور مقاومت و فلسطین اشاره کرد و افزود: حزب‌الله لبنان حامی مردم فلسطین است و هزینه‌های زیادی را بر دشمن صهیونیست تحمیل کرد به گونه‌ای که بیش از ۶۰ هزار نفر از ساکنان شهرک‌های اشغالی فرار کرده‌اند.

وی ادامه داد: سایت اقتصادی صهیونیستی گلوبس اعلام کرده است؛ که حمله پیش‌گیرانه اسرائیل در سحرگاه صبح یکشنبه هفته گذشته علیه حزب‌الله لبنان با هزینه حدود ۱۲۰ میلیون دلاری همراه بوده است.

خطیب جمعه رودبار جنوب گفت: این وب سایت به نقل از یک مقام ارشد در صنایع نظامی اسرائیل نوشته است که حدود ۴ هزار بمب JDAM استفاده شد که هر کدام ۲۵ هزار دلار قیمت داشت.

صادقی بیان کرد: این مقام صهیونیستی هزینه عملیات علیه حزب‌الله با حدود ۱۰۰ فروند هواپیمای جنگی به مدت ۶ ساعت را ۱۸ میلیون دلار برآورد کرده و گفته است در این عملیات از پهپادها به مدت ۱۲ ساعت استفاده شده که این پهپادها هم حدود ۱۱ میلیون دلار هزینه روی دست اسرائیلی‌ها گذاشته است.

وی با بیان اینکه غرب آسیا زیر چتر مقاومت است، تصریح کرد: تا پیش از این، نظم منطقه مطابق میل آمریکایی‌ها تنظیم شده بود اما شکست‌های اسرائیل در مقابل حزب‌الله لبنان که با وجود حمایت همه‌جانبه غرب از تل‌آویو اتفاق افتاد شرایط جدیدی را ترسیم کرد و نشان داد که آمریکا دیگر تنها تعیین‌کننده مناسبات منطقه نیست.

امام جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: امروز، هیچ رویدادی در غرب آسیا بدون در‌نظر گرفتن خواسته‌های شبکه مقاومت رخ نمی‌دهد.
 

امام جمعه شهرستان فهرج: نباید اجازه برجام دیگری داده شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم طالبی‌فرد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان فهرج، با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و آغاز امامت امام زمان (عج)، گفت: در این ایام، روحانیون، معلمان و همه کسانی که اهل بیان هستند، نسبت به شباهتی که دشمنان اسلام و مهدویت، در این باب مطرح می‌کنند، شبهه‌زدایی داشته باشند.

وی با اشاره به گزارش مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، برای شورای حکام، در رابطه با پیشرفت و رشد اورانیوم‌های غنی شده ایران در ۳ ماه اخیر و ارسال نامه به پزشکیان برای دیدار با وی گفت: گروسی، خیال کرده است، حالا که در ایران تغییرات سیاسی به‌وجود آمده، می‌تواند، از این نمد برای خود کلاهی ببافد.

امام جمعه فهرج تاکید کرد: سازمان انرژی اتمی، یک سازمان حقوقی و فنی است، نه سازمان سیاسی و گروسی و همفکرانش، به‌واسطه همین کارهای سیاسی‌بازی، باعث شدند، تاکنون به نتیجه درستی با ایران نرسند، چرا که سیاست بازی‌ها و دشمنی‌ها را در مسائل حقوقی و فنی دخیل کرده‌اند.

طالبی‌فرد گفت: سیاست‌های کلی نظام، در ایران تغییر نکرده و قانون راهبردی مجلس، این اجازه را به آقایان نخواهد داد، به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه عراقچی وزیر امور خارجه جدید ما، ظریف نیست، تصریح کرد: ایران و مجلس و حتی شخص عراقچی، اجازه نخواهند داد، ایران به آن راه اشتباهی که قبلاً رفته است، برگردد.

خطیب جمعه فهرج، اظهار کرد: با توجه به اینکه تاریخ برجام در حال پایان یافتن است، آقایان می‌خواهند، مجدد آن را تمدید کنند و ایران را در یک خط کور بیندازند.

طالبی‌فرد، خاطرنشان کرد: مطمئنا هم رئیس جمهور و هم وزیر امور خارجه، به اشتباهات گذشته دامن نخواهند زد.

امام جمعه شهرستان شهربابک: افراد مناسب جایگزین مسئولان منفعت‌طلب شوند

حجت‌الاسلام علی‌اصغر انصاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهربابک گفت: وقتی جوانی ازدواج می‌کند، شیطانی که از ابتدای عمرش مسئول منحرف کردن اوست، می‌گوید ای‌ وای بر من که او دو سوم عمر خود را حفظ کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف ما از ازدواج باید تقوا باشد، افزود: ما اولین شب ازدواج فرزندانمان را با انواع و اقسام گناهان خراب می‌کنیم.

امام جمعه شهربابک تاکید کرد: اعتماد به نسخه‌های بیگانگان، غفلت از دشمن، دنیازدگی و اشرافی‌گری کم‌کاری و تنبلی، مبارزه نکردن جدی با فساد از جمله ویژگی‌هایی است که مسئولان نباید داشته باشند.

حجت‌الاسلام انصاری ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول بیان کرد: در این ماه مناسبت‌های مختلفی از جمله میلاد رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم، ولادت امام صادق علیه‌السلام و بعد از شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام و آغاز امامت امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف وجود دارد.

وی تصریح کرد: با حمایت مردم، روحانیون و مسئولان مسئله آب‌رسانی خوب پیش می‌رود اما ما فقط به این راضی نمی‌شویم.

امام جمعه شهربابک تاکید کرد: فرماندار باید از مسئولانی که در مسئله آب حامی مردم شهربابک هستند حمایت کنند و مسئولانی هم که منفعت‌طلب هستند را باید با افراد مناسب جایگزین کنند.

وی تصریح کرد: تنها شهرستانی که برای ۲۰ سال آینده آب کمی دارد، شهربابک است و فرزندان آینده ما را لعن می‌کنند که چنین مدیریتی داشته‌ایم.

 انصاری با بیان اینکه شبکه آب و همه لوله‌های انتقال آب شهرستان فرسوده است، گفت: بعضی چاه‌های آب شرب شهربابک دارای آرسنیک است و باید پلمپ شوند، بنابراین از مسئولان به ویژه اعضای شورای تامین تقاضا داریم مطالبه‌گر باشند و شجاعانه عمل کنند.
 

امام‌جمعه شهرستان کوهبنان: ساخت کارخانه کنستانتره الزامی است

حجت‌الاسلام حسن ایزدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: در سفر نماینده محترم مردم در مجلس بنده بر مساله تکمیل جاده ارتباطی کوهبنان به زرند و پیگیری جهت آغاز به احداث کارخانه کنستانتره از سوی نماینده محترم تاکید داشتم تا بر اساس قول مساعد طی دو سال این مهم عملیاتی شود.

وی تاکید کرد: باید عزاداری‌های ماه محرم بر ما اثر بگذارد، ما از منابر و مجالس تغییری در خودمان احساس بکنیم و در مسیر سیدالشهدا حرکت کنیم.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود: شاهد سفر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به شهرستان بودیم که در این سفر بنده یادآوری کردم که شهرستان زرند با وجود معادن، کارخانجات و ظرفیت‌ها با شهرستان کوهبنان تفاوت‌هایی دارد.

وی ابراز کرد: در این سفر بنده بر مساله تکمیل جاده ارتباطی کوهبنان به زرند و پیگیری جهت آغاز به کار احداث کارخانه کنستانتره از سوی نماینده شهربابک تاکید داشتم تا بر اساس قول مساعد طی دو سال این مهم عملیاتی شود.

خطیب جمعه کوهبنان خاطرنشان کرد: سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را در پیش داریم در حالی که این ایام مصادف با آغاز امامت زمان (عج) خواهد بود.
 

امام جمعه شهرستان جیرفت: پزشکیان باید موانع خدمت را بردارد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت گفت: یاد شهدای ۱۷ شهریور را گرامی‌میداریم، فاجعه ۱۷ شهریور لکه ننگی است بر پیشانی حکومت تاریک پهلوی و سند یکی از جنایت‌های بزرگ رژیم پهلوی است که با هیچ آبی نمی‌شود آن را شست.

خطیب جمعه جیرفت اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی موانعی را برای دولت و نظام اسلامی برشمردند که دولت کنونی پزشکیان باید به این موانع توجه داشته باشد، این موانع شامل؛ سستی بینش و ایمان اسلامی و انقلابی میان مدیران و مانع عدم باور به ظرفیت‌های داخلی است.

وی مطرح کرد: یکی از موانع سر راه دولت‌ها غفلت از دشمن و اعتماد به آن است، دنیا‌زدگی و اشرافی‌گری مدیران، کم‌‌خواهی و کم‌انگیزگی، نداشتن روحیه جهاد و کار جهادی از دیگر موانع محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم اذعان کرد: مدیران ما باید مثل شهید رئیسی روحیه جهادی داشته باشند، مثل سردار سلیمانی مرد میدان عمل باشند و این کم‌کاری، کم‌انگیزگی و نداشتن روحیه جهادی یکی از آفات می‌تواند باشد.

امام جمعه جیرفت در پایان خاطرنشان کرد: عدم مبارزه جدی با فساد نیز یکی دیگر از موانع می‌تواند باشد که امیدواریم دولت پزشکیان به این موانع توجه داشته باشد و این موانع را از سرراه بردارد و ان‌شاءالله در آینده شاهد اقدامات خوب دولت پزشکیان باشیم.

امام جمعه شهرستان بافت: مدیران انقلابی، کلید پیشرفت کشورند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تصریح کرد: مرگ فقط برای کسانی که رفته‌اند نیست، بلکه همه انسان‌ها مرگ را می‌چشند و باید از آن عبرت بگیرند.

محمدزاده همچنین به آغاز دولت چهاردهم و حمایت‌های مجلس و انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: این فرصت ممتازی برای رئیس‌جمهور و همکاران وی است تا با همدلی و همکاری به پیشرفت کشور کمک کنند.

وی در ادامه به موانع پیش روی دولت اسلامی پرداخت و ابراز کرد: سستی در ایمان اسلامی و انقلابی، عدم باور به ظرفیت‌های داخلی، اعتماد به نسخه‌های بیگانه، غفلت از دشمن و دنیازدگی و اشرافی‌گری از جمله موانع مهمی هستند که حرکت دولت را کند می‌کنند.
 

امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد: انقلاب اسلامی یک امانت الهی است 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین فضیلتی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۱۸ شهریور روز جهانی مبارزه با بی‌سوادی، گفت: همگی باید تلاش کنیم تا ریشه بی‌سوادی از جامعه کنده شود زیرا پیشرفت کشور در گرو آن است.

فضیلتی‌نیا تاکید کرد: امام راحل در بخشی از وصیت خویش ما را به راستگویی و اداء امانت ولو اینکه طرف مقابل مسلمان نیز نباشد سفارش می‌‌کند و در روایات، دیندار واقعی را به راستگو و امانتدار بودن تعریف می‌نمایند و شخص دروغگو را دشمن خداوند متعال معرفی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله امانت‌هایی که امروز دست ما است این نظام ولایی و انقلاب جمهوری اسلامی است که با مشقت زیاد و خون شهدای عزیمان به‌دست آمده است لذا نباید به این نعمت و امانت الهی خیانت کرد.

خبر در حال تکمیل ….

انتهای خبر/ طهماسبی

 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

17 − یک =