۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » نرماشیر
معابر خاکی نرماشیر آسفالت می‌شوند
معابر خاکی نرماشیر آسفالت می‌شوند

معابر خاکی نرماشیر آسفالت می‌شوند

شهردار نرماشیر گفت: طرح نهضت آسفالت به‌زودی در شهرستان نرماشیر اجرا می‌شود. اکبر ساجدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» در پاسخ به مطالبه مردم این شهرستان مبنی بر رفع نقاط خاکی، بیان کرد: به‌زودی طرح نهضت آسفالت در محله مرادآباد با همکاری مردم اجرا می‌شود.  ساجدی افزود: به همین […]


شهردار نرماشیر گفت: طرح نهضت آسفالت به‌زودی در شهرستان نرماشیر اجرا می‌شود.

معابر خاکی نرماشیر آسفالت می‌شوند

اکبر ساجدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» در پاسخ به مطالبه مردم این شهرستان مبنی بر رفع نقاط خاکی، بیان کرد: به‌زودی طرح نهضت آسفالت در محله مرادآباد با همکاری مردم اجرا می‌شود. 

ساجدی افزود: به همین زودی زیرسازی و آسفالت آن انجام می‌شود، چندی قبل قرارداد با شرکت پالیز بسته شده است،  و مناقصه برگزار شود، شروع بکار می‌کنیم.

شهردار نرماشیر گفت: تعدادی از خیابان‌های مرکز شهر، بلوار اصلی، دهنوی آب‌شور و مرادآبادبالا در دستور کار است و به‌زودی نهضت آسفالت در این مناطق اجرا می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از صبر و شکیبایی مردم شریف و نجیب شهرستان نرماشیر کمال تشکر را داریم و از آن‌ها درخواست می‌کنم با شهرداری همکاری کنند تا ان‌شاء‌الله روند کار زودتر پیش برود.

انتهای خبر/ برجی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

11 − 10 =