۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
وزش باد نسبتاً شدید در شرق استان کرمان
وزش باد نسبتاً شدید در شرق استان کرمان

وزش باد نسبتاً شدید در شرق استان کرمان

کارشناس هواشناسی استان کرمان گفت: دمای هوای استان از اواسط هفته سردتر می‌شود و در روزهای آینده وزش باد نسبتاً شدید را در شرق استان پیش‌بینی می‌کنیم. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» مریم سلاجقه با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان کرمان، اظهار کرد: در چند روز گذشته خنکای صبحگاهی و ظهرهای گرم را […]


کارشناس هواشناسی استان کرمان گفت: دمای هوای استان از اواسط هفته سردتر می‌شود و در روزهای آینده وزش باد نسبتاً شدید را در شرق استان پیش‌بینی می‌کنیم.

وزش باد نسبتاً شدید در شرق استان کرمان

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» مریم سلاجقه با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان کرمان، اظهار کرد: در چند روز گذشته خنکای صبحگاهی و ظهرهای گرم را در بیش‌تر مناطق استان داریم و این شرایط جوی تا اواسط هفته در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه روز گذشته دمای هوا در ساعات ظهر در کرمان افزایش داشت و دمای کرمان حداکثر به ۳۷ درجه رسید، ادامه داد: مردم کهنوج روز گذشته با حداکثر دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین هوا استان کرمان را تجربه کردند و صبح امروز مردم بردسیر با حداقل دمای هفت درجه سانتیگراد خنک‌ترین صبح را داشتند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه این شرایط دمایی تا اواسط هوا در سطح استان دارد، افزود: از اواسط هوا مجدداً روند کاهشی دما را در استان کرمان خواهیم داشت و از نظر جوی می‌توان گفت که تقریباً روزهای نسبتاً آرامی را در استان پشت سر می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه برای روزهای آینده وزش باد در برخی از ساعات پیش‌بینی می‌شود، عنوان کرد: این وزش باد در مناطق شرق استان کرمان به صورت لحظه‌ای و نسبتاً شدید است و برای مناطق جنوبی استان هم افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/ پسند


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

11 + بیست =