۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
تشریح عملکرد ۱۰۰ روزه مجلس دوازدهم
تشریح عملکرد ۱۰۰ روزه مجلس دوازدهم

تشریح عملکرد ۱۰۰ روزه مجلس دوازدهم

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان در گفتگویی به تشریح عملکرد مجلس دوازدهم از ابتدای فعالیت تاکنون پرداخت. سید حسین صابری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ در خصوص عملکرد ۱۰۰ روز مجلس دوازدهم با بیان اینکه شاید قضاوت واقعی و دقیق در زمینه عملکرد ۱۰۰ روزه دوازدهمین دوره […]


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان در گفتگویی به تشریح عملکرد مجلس دوازدهم از ابتدای فعالیت تاکنون پرداخت.

تشریح عملکرد ۱۰۰ روزه مجلس دوازدهم

سید حسین صابری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ در خصوص عملکرد ۱۰۰ روز مجلس دوازدهم با بیان اینکه شاید قضاوت واقعی و دقیق در زمینه عملکرد ۱۰۰ روزه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زود باشد، گفت: از آغاز فعالیت مجلس دوازدهم با دو انتخابات ریاست جمهوری روبه‌رو بودیم به این معنی که این انتخابات در دو مرحله انجام شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان ادامه داد: سرعت عمل کار مجلس در تشکیل کمیسیون‌ها تخصصی و انتخاب هیات رئیسه مجلس را شاهد بودیم که این رویکرد در مقایسه با دوره‌های قبل از نقطه قوت برخوردار بود که بیان این مسئله به معنی اینکه ضعفی وجود ندارد، نیست؛ چراکه برخی از کمیسیون‌ها بعد از زمان معمولی خودشان به‌طور کامل شکل نگرفت و این مسئله یک ضعف جدی و نکته قابل تأمل است.

این فعال سیاسی کرمانی با بیان اینکه تشکیل اکثر کمیسیون‌ها برای شروع فعالیت اصلی مجلس، نقطه مثبتی است که در این دوره از مجلس انجام شد، عنوان کرد: نمایندگان چند اقدام جدی در راستای رسالت نمایندگی خود انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در ۱۰۰ روزه کار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مورد توجه همگان است این بود که با تشکیل مجلس دوازدهم، مقدمات شکل‌گیری دولت چهاردهم، انتخاب وزیران و رای اعتماد مجلس انجام شد و مجلس در مدت یک هفته به هیات وزیران رای اعتماد داد که این عملکرد از جمله نقاط قوت فعالیت مجلس شورای اسلامی است.

صابری ابراز کرد: رای اعتماد به هیات وزیران نقطه قوت و ضعف دارد، نقطه مثبت از این جهت است که می‌توان گفت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، موقعیت حساس کشور را به جهات مختلف درک کردند و دولت را معطل نگذاشتند و دولت توانست به‌موقع تشکیل شود و از سوی دیگر به‌نظر می‌رسد مجلس شورای اسلامی تحت تأثیر عوامل متعددی قرار گرفت.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان ادامه داد: در جلسه رای اعتماد به وزیران نقل قول‌هایی بود که رهبر معظم انقلاب وزیران را تأیید کردند که معظم‌له در این عرصه در دیدار با رئیس جمهور و هیات دولت توضیحاتی را بیان و بر مسائلی تأکید داشتند.

این فعال سیاسی کرمانی خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس با تجربه عملکرد ۱۰۰ روزه و با توجه به حساسیت زمان و بنا به ضرورت و تکلیف نظارتی مجلس، به‌گونه‌ای عمل کنند تا آنچه که خیر و صلاح جامعه اسلامی است، محقق شود و با حمایت منطقی و اصولی از دولت، دولت توانمند شکل بگیرد و همه روزه شاهد برتری و پیروزی در ابعاد مختلف کشورمان باشیم.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

18 − ده =