۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » زرند
بی‌احتیاطی نوجوان زرندی حادثه آفرید
بی‌احتیاطی نوجوان زرندی حادثه آفرید

بی‌احتیاطی نوجوان زرندی حادثه آفرید

رئیس‌ آتش‌نشانی زرند از بی‌احتیاطی نوجوان زرندی که منجر به مجروحیت دست او شد خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» به نقل از روابط‌ عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند شب گذشته حادثه‌ای به مرکز پیام این سازمان اعلام شد که در پی آن میله‌گردی در اثر بی‌احتیاطی وارد […]


رئیس‌ آتش‌نشانی زرند از بی‌احتیاطی نوجوان زرندی که منجر به مجروحیت دست او شد خبر داد.

بی‌احتیاطی نوجوان زرندی حادثه آفرید

به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» به نقل از روابط‌ عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند شب گذشته حادثه‌ای به مرکز پیام این سازمان اعلام شد که در پی آن میله‌گردی در اثر بی‌احتیاطی وارد دست نوجوان زرندی شده بود.

 مرتضی بخشی رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرستان زرند در این خصوص گفت: این نوجوان برای بازکردن درب منزل اقدام به بالا رفتن از روی دیوار می‌کند که در یک لحظه میله‌گرد فولادی وارد دست وی می‌شود.

وی با اعلام اینکه بیش از ۲۰ سانتی‌متر از این میله‌گرد وارد دست این نوجوان شده بود و بیان کرد: نیروهای سازمان با استفاده از سنگ‌برش اقدام به آزادسازی دست این نوجوان کرده و مصدوم را تحویل نیروهای اورژانس دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرستان زرند تصریح کرد: نیروهای این سازمان در پایان ماموریت خود خواستار ایمن‌سازی این محیط توسط مالک شدند.
​​​​​​
انتهای خبر/ زارعی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

12 − 8 =