۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رودبارجنوب
برقراری صلح بین دو طایفه در رودبار جنوب
برقراری صلح بین دو طایفه در رودبار جنوب

برقراری صلح بین دو طایفه در رودبار جنوب

دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب گفت: صلح و سازش بین دو طایفه در رودبار جنوب برقرار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ صلح موضوعی کاملاً مستدل براساس آیات و روایات و سیره ائمه معصوم(ع) است. اسلام دینی مبتنی بر صلح و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز انسان‌ها با یک‌دیگر است و لذا می‌طلبد در […]


دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب گفت: صلح و سازش بین دو طایفه در رودبار جنوب برقرار شد.

برقراری صلح بین دو طایفه در رودبار جنوب

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ صلح موضوعی کاملاً مستدل براساس آیات و روایات و سیره ائمه معصوم(ع) است. اسلام دینی مبتنی بر صلح و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز انسان‌ها با یک‌دیگر است و لذا می‌طلبد در راستای نهادینه‌شدن فرهنگ صلح و سازش در جامعه تلاش کرد.

حامد محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از صلح و سازش بین دو طایفه در رودبار جنوب خبر داد و گفت: بین دو طایفه که بیش از پنج سال با دلیل اختلافات ملکی درگیر پرونده‌‌های متعدد در دستگاه قضایی شهرستان بودند، صلح و سازش کردند.

 
وی ادامه داد: نزاع چندین ساله منجر به تشکیل بیش از شش فقره پرونده در این شهرستان شده بود.
 
محمدی خاطر نشان کرد: با ورود دادستانی و استفاده از ظرفیت مصلحان و حکیمان قرآنی چندین جلسه سازشی در این رابطه برگزار گردید و خوشبختانه در نهایت صلح و سازش بین دو طایفه برقرار گردید.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب تصریح کرد: با صلح و سازش صورت گرفته ۶ پرونده شامل تخریب، ایراد ضرب و جرح عمدی و تصرف عدوانی در این رابطه مختومه گردید.
منبع: رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پنج + بیست =