۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ریگان
برگزاری اولین جلسه کارشناسان حقوقی ادارات ریگان
برگزاری اولین جلسه کارشناسان حقوقی ادارات ریگان

برگزاری اولین جلسه کارشناسان حقوقی ادارات ریگان

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: جلسه کارشناسان حقوقی ادارات برای اولین بار در سطح شهرستان به میزبانی دادگستری ریگان تشکیل شد. به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان»به نقل از روابط عمومی دادگستری ریگان، جواد دهقان، اظهار کرد: جهت ایجاد یک نقطه اشتراک در ادارات شهرستان جلسه‌ای با حضور نمایندگان حقوقی ادارات برگزار شد […]


رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: جلسه کارشناسان حقوقی ادارات برای اولین بار در سطح شهرستان به میزبانی دادگستری ریگان تشکیل شد.

برگزاری اولین جلسه کارشناسان حقوقی ادارات ریگان

به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان»به نقل از روابط عمومی دادگستری ریگان، جواد دهقان، اظهار کرد: جهت ایجاد یک نقطه اشتراک در ادارات شهرستان جلسه‌ای با حضور نمایندگان حقوقی ادارات برگزار شد و پیشنهادات و نکات بسیار خوبی توسط حاضران در جلسه مطرح شد که قطعا اثرات بسیار خوبی خواهد داشت.

 
رئیس دادگستری شهرستان ریگان از تشکیل کارگروه ویژه دوایر حقوقی ادارات خبر داد و افزود: همین کارگروه در فضای مجازی نیز تشکیل خواهد شد و ارتباط‌گیری اعضاء با یکدیگر نیز تسهیل می گردد.
 
این مقام قضایی با تاکید بر تشکیل منظم جلسات، ماهیانه یک‌بار و اجرای دقیق مصوبات این کارگروه، تصریح کرد: جهت جلوگیری از تخلفات و همچنین حفظ و صیانت از اموال دولتی تشکیل این کارگروه را گره گشا دانست.
 
گفتنی است در پایان ارسلان جلاهی نیز به عنوان دبیر کارگروه انتخاب گردید.

انتهای خبر/ دانش 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سه × 2 =