۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بافت
مأمور وظیفه‌شناس پلیس رشوه را رد کرد
مأمور وظیفه‌شناس پلیس رشوه را رد کرد

مأمور وظیفه‌شناس پلیس رشوه را رد کرد

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان از رد رشوه مأمور اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایستگاه بازرسی مرصاد خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» احمد شمس‌الدین‌نژاد در تشریح این خبر گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور کرمان-بم یک […]


رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان از رد رشوه مأمور اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایستگاه بازرسی مرصاد خبر داد.

مأمور وظیفه‌شناس پلیس رشوه را رد کرد

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» احمد شمس‌الدین‌نژاد در تشریح این خبر گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور کرمان-بم یک دستگاه کامیون حامل ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را متوقف و اقدامات لازم برای انتقال این محموله به پارکینگ را انجام دادند.

 رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان افزود: در همین هنگام راننده کامیون برای چشم‌پوشی از تخلف به یکی از مأموران پیشنهاد رشوه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون‌ ریالی می‌دهد که این مأمور انتظامی سخنان وسوسه‌ انگیز این فرد را نشنیده گرفته و با گزارش سریع موضوع به رده‌های نظارتی، این عمل خلاف را صورت‌ جلسه و فرد مورد نظر را به مراجع قضایی معرفی کرد.

  وی ضمن تجلیل از صحت عمل و حُسن انجام‌ وظیفه این مأمور وظیفه‌ شناس و سایر همکاران خاطر نشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های اجرایی و تخصصی مجموعه انتظامی، حیطه کاری بسیار مهم و حساسی دارند و با جدیت و حُسن انجام‌ وظیفه، مأموریت‌های خود را به انجام می‌رسانند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای خبر/بارانی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

4 × 1 =