۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کهنوج
گلزار شهدا کهنوج غبار‌روبی و عطر افشانی شد
گلزار شهدا کهنوج غبار‌روبی و عطر افشانی شد

گلزار شهدا کهنوج غبار‌روبی و عطر افشانی شد

صبح‌ امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، گلزار شهدای کهنوج غبارروبی و عطرافشانی شد. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»، هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، با هدف پاسداشت رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی و تجدید میثاق با شهدا، صبح امروز مراسم […]


صبح‌ امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، گلزار شهدای کهنوج غبارروبی و عطرافشانی شد.

گلزار شهدا کهنوج غبار‌روبی و عطر افشانی شد

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»، هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، با هدف پاسداشت رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی و تجدید میثاق با شهدا، صبح امروز مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

 
در این مراسم معنوی که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان شهرستان در گلزار شهدای کهنوج برگزار شد، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.
 
محمد برجی در این مراسم اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد و این امنیت و عزت ایران و انقلاب مرهون خون هزاران شهیدی است که در برابر دشمن ایستادند.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک تحول بسیار مهم در تاریخ ایران بزرگ بود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهنوج افزود: انقلاب اسلامی با ایستادگی در مقابل استبداد، استکبار را بیرون کرد و استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد.
 
در این مراسم حاضران ضمن نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای خبر/ پ


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

16 − دوازده =