۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بم
پاک‌سازی محل‌های دپوی سوخت قاچاق در بم
پاک‌سازی محل‌های دپوی سوخت قاچاق در بم

پاک‌سازی محل‌های دپوی سوخت قاچاق در بم

فرمانده انتظامی بم از کشف محل‌های دپوی سوخت قاچاق در يکی از محله‌های حاشيه‌ای با کشف ۱۳ هزار ليتر سوخت خبر داد.  به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» محمد عبدلی‌نسب گفت: در ادامه رسيدگی به درخواست‌های مردمی در راستای برخورد با خودروهای شوتی و همچنين استمرار طرح‌های برخورد با قاچاق‌چيان سوخت، طرح […]


فرمانده انتظامی بم از کشف محل‌های دپوی سوخت قاچاق در يکی از محله‌های حاشيه‌ای با کشف ۱۳ هزار ليتر سوخت خبر داد.

پاک‌سازی محل‌های دپوی سوخت قاچاق در بم

 به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» محمد عبدلی‌نسب گفت: در ادامه رسيدگی به درخواست‌های مردمی در راستای برخورد با خودروهای شوتی و همچنين استمرار طرح‌های برخورد با قاچاق‌چيان سوخت، طرح يک روزه برخورد با دپوهای سوخت در يکی از مناطق حاشيه‌ای شهر بم با محورريت ماموران پليس مبارزه با کالای قاچاق و همکاری ساير واحدهای انتظامی اجرا شد.

وی افزود: در اين طرح و بازرسی از محل‌های دپوی‌های سوخت قاچاق، هشت خودروی شوتی و يک اتوبوس که در حال بارگيری و تخليه سوخت قاچاق بودند توقيف، و ۱۳ هزار و ۴۷۰ ليتر گازوئيل قاچاق از اين دپوها کشف شد.

فرمانده انتظامی بم با بيان اينکه کشفيات قابل توجه ديگری از دستاوردهای اين طرح بود و ضمن تاکيد بر استمرار اين طرح‌ها خاطرنشان کرد: در اين رابطه هشت متهم که تعدادی از آن‌ها غيربومی و اهل شرق کشور بودند دستگير و با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هشت + هفده =