۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کهنوج
رزمایش فرهنگی و تبلیغی رهروان شهدا
رزمایش فرهنگی و تبلیغی رهروان شهدا

رزمایش فرهنگی و تبلیغی رهروان شهدا

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: دومین مرحله برگزاری رزمایش فرهنگی و تبلیغی رهروان شهدا آغاز شد. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ محمدعلی نظری گفت: در این رزمایش تا ۳۰ مهرماه دیدار با ۳ هزار و ۷۰۰ خانواده شهید در کل استان توسط سپاه صورت می‌گیرد.   فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد […]


فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: دومین مرحله برگزاری رزمایش فرهنگی و تبلیغی رهروان شهدا آغاز شد.

رزمایش فرهنگی و تبلیغی رهروان شهدا

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ محمدعلی نظری گفت: در این رزمایش تا ۳۰ مهرماه دیدار با ۳ هزار و ۷۰۰ خانواده شهید در کل استان توسط سپاه صورت می‌گیرد. 

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از آغاز دومین مرحله برگزاری رزمایش فرهنگی و تبلیغی رهروان شهدا خبرداد و افزود: این رزمایش فرهنگی-تبلیغی که از سال قبل در کل کشور آغاز شده و امسال هم دومین مرحله آن در حال برگزاری است.
 
وی ادامه داد: برای شروع این رزمایش با خانواده شهید بامری دیدار و یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتیم، این شهید یکی از شهدای امنیت و رزمنده هشت سال دفاع مقدس بود که با حضور در دسته‌های رزمی بسیج و همکاری با نیروی انتظامی در یکی از درگیری‌ها به شهادت رسید.
 
انتهای خبر/پ


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

1 × سه =