۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رودبارجنوب
غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای رودبار جنوب
غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای رودبار جنوب

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای رودبار جنوب

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نکوداشت یاد و خاطره ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس رودبار جنوب با حضور اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در […]


غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای رودبار جنوب

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نکوداشت یاد و خاطره ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس رودبار جنوب با حضور اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در گلزار شهدای رودبار جنوب برگزار شد.

اسلام حاجب در این آئین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دوران پایمردی سرو قامتان حماسه دفاع مقدس نه تنها یک سند افتخار، بلکه نمادی از مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله‌های سربلند حماسه و استقامت را در دفاع از میهن عزیزمان فتح کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب اضافه کرد: امروز نه ما به نیت غبار‌روبی بلکه آمده‌ایم غبار از زنگار دل و غرورمان را به مدد شهدا بزدائیم، با عهد و میثاقی که با شهدا می‌بندیم محکم‌تر و استوار‌تر از گذشته راه پر افتخارشان را ادامه می‌دهیم.

وی در ادامه افزود: با حماسه آفرینی، رشادت‌ها و جانفشانی شهدای هشت سال دفاع مقدس، ایران اسلامی امروز دارای عظمت و اقتدار است.

حاجب در ادامه به ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی در طول هشت سال دفاع مقدس که مهم‌ترین دستاورد رزمندگان اسلام بود، اشاره کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم امروز دفاع مقدس را به نسل جوان، بدون تحریف معرفی کنیم چرا که شهدا ایثار و از خود گذشتن را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگه‌داشتن این ارزش‌هاست.

 در پایان شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

منبع:رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

شش − دو =