۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
خواب آشفته رژیم صهیونیستی تعبیر نخواهد شد
خواب آشفته رژیم صهیونیستی تعبیر نخواهد شد

خواب آشفته رژیم صهیونیستی تعبیر نخواهد شد

ائمه‌ جمعه استان کرمان در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سردرگمی رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان، تاکید کردند: خواب آشفته این رژیم تعبیر نخواهد شد. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.   در خطبه‌های نماز جمعه این […]


ائمه‌ جمعه استان کرمان در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سردرگمی رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان، تاکید کردند: خواب آشفته این رژیم تعبیر نخواهد شد.

خواب آشفته رژیم صهیونیستی تعبیر نخواهد شد

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ائمه جمعه مسائلی همچون تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث، روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام مطرح شد در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته ائمه جمعه ضمن فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کرده و خواستار توجه مجامع بین‌المللی نسبت به اقدامات غیرانسانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی شدند.

امام جمعه شهرستان ریگان: نفوذ نرم، ابزار اصلی دشمن است

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم عباس‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه باید مسئله نفوذ را جدی بگیریم، اظهار کرد: دشمن از نفوذ سخت که ابزارش تهدید و تطمیع است در حال حاضر کم‌تر استفاده می‌کند اما نفوذ نرم که ابزارش القا و اقناع است، ابزار اصلی دشمن است.

امام جمعه شهرستان ریگان عنوان کرد: پس از انفجارهای لوازم الکترونیکی از جمله تلفن‌های همراه و لب‌تاب‌ها، زنگ هشدار میان کشورهای جهان از جمله محور مقاومت به صدا درآمد و لزوم حکمرانی و بومی‌سازی وسایل ارتباطی برای همه محرز شد.

خطیب جمعه ریگان ادامه داد: اصلی‌ترین هدف کابینه صهیونیستی این است که حزب‌الله را به توقف عملیات در جبهه شمالی وادار کرده و بازدارندگی از دست رفته در یک سال گذشته را بازگرداند.

عباس‌زاده ادامه داد: رژیم صهیونیستی با حملات ترکیبی اخیر به لبنان نشان داد بی‌حساب و کتاب همه کارت‌‌های خود را در برابر حزب‌الله رو کرده است اما در واقع در یک سردرگمی راهبردی به سر می‌برد.

وی همچنین از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت برگزاری برنامه‌های متنوع و مختلف در ایام هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های ریگان و گنبکی تشکرکرد.

امام جمعه بم: وظیفه امروزمان کمک به جبهه مقاومت است‌

حجت‌الاسلام قاسم دانشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بم ضمن سفارش مردم و خود به رعایت تقوای الهی بیان داشت: جهاد اکبر با تقوا امکان‌پذیر است.

خطیب نماز جمعه بم بیان کرد: رئیس‌جمهور که در سازمان ملل‌متحد از مردم مظلوم  فلسطین دفاع کردند تشکر می‌‌کنیم و باید بدانیم حق همیشه پیروز است و هیچ جای شکی و تردیدی نیست.

وی افزود: شایسته است رئیس‌جمهور محترم مسیر پرخطا دیگران را ادامه ندهند، عدم‌اعتماد به دشمن یکی از آموزه‌های مهم قرآنی است و دشمن دشمن است، اگر کسی از دشمنان قسم‌خورده ایران هم‌چون آمریکا و اسرائیل توقع و انتظار خیرخواهی داشته باشد، سخت در اشتباه است.

دانشی در پایان خطبه دوم گفت: رژیم‌صهیونیستی در یک‌سال اخیر از هیچ جنایتی علیه مردم مظلوم فلسطین دریغ نکرده و امروز درمانده است، وظیفه امروز همه ما کمک به جبهه مقاومت است‌.

امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج: در جنگ روایت‌ها کوتاهی نکنید

حجت‌الاسلام والمسلمین امین رضوانی امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: ما در عرصه یک جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم، در جنگ روایت‌ها اگر کوتاهی کنیم و وضعیت موجود را روایت نکنیم و به جامعه اعلام نکنیم که در کجا هستیم یقین بدانید مردم ما که به دنبال روایت می‌گردند روایت دشمن را می‌گیرند، پس ما باید روایت کنیم و پرچمی را که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس برافراشتند و آرزو به دل دشمن گذاشتند، همان آرزو را به دل دشمن بگذاریم که بخواهد فرهنگ خود را در جامعه ما تحمیل کند، جامعه ما جامعه‌ای اسلامی است، روایت ما روایت ایستادگی و دل‌سپردن به عشق و علاقه حسینی و عاشورایی است.

وی افزود: اگر این ملت از نظام، انقلاب و اسلام در این برهه حساس عقب‌نشینی کند دیگر یار و یاوری برای اسلام باقی نخواهد ماند، چه شیعه و سنی باید بداند دیگر نظامی این‌چنینی پیدا نخواهد شد. 

رضوانی بیان کرد: دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود ۱۶ هزار کودک فلسطینی تا کنون به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۱۷ هزار کودک یکی از والدین خود را از دست داده‌اند، و بیش از ۵ هزار کودک با سختی زندگی می‌کنند.

رضوانی تصریح کرد: کودکان مظلوم‌ترین قربانی‌های جنگ‌ها هستند، خصوصا کودکان فلسطین بی‌گناه‌ترین کودکان هستند، به فرموده مقام معظم رهبری؛ ان‌شاءالله این ظلم پایان‌پذیر است.

امام جمعه قلعه‌گنج ابراز کرد: صهیونیست‌ها در واقع مانند فرعون کودک‌کشی می‌کنند، ان‌شاءالله خداوند به مردم فلسطین نصرت بخشد، در دنیا بر استقامت این مردم عزیز،غوغایی به پا شده است.

امام جمعه رودبار جنوب: خواب آشفته رژیم صهیونیستی تعبیر نخواهد شد

حجت‌الاسلام کاظم صادقی امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ابراز کرد: با توجه به آشفتگی و ناآرامی‌های این روزهای محور مقاومت به ویژه لبنان حملات اخیر رژیم جعلی نشانه سردرگمی است و خواب آشفته رژیم جعلی تعبیر نخواهد شد.

امام جمعه رودبار جنوب افزود: رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته عملیات‌های بزرگی علیه لبنان انجام داده است از انفجار پیجرها و ترور مقامات حزب‌الله تا حملات گسترده هوایی به جنوب و شرق لبنان، تنش‌ها بین حزب‌الله و تل‌آویو در حال افزایش است و احتمال می‌رود دو طرف به‌ جای درگیری‌های محدود مرزی که نزدیک به یک‌سال ادامه دارد، وارد یک جنگ زمینی تمام عیار شوند.

وی با اشاره به سه هدف اصلی رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: بدون تردید کابینه صهیونیستی برای ورود به بازی خطرناک با حزب‌الله برای خود اهدافی را در نظر گرفته است و تصور می‌کند که در این شرایط آشفته منطقه می‌تواند آن‌ها را محقق کند.

صادقی ابراز کرد: ارتش صهیونیستی به دنبال آن بود تا با انفجار دستگاه‌های الکترونیک در لبنان، تلفات گسترده‌ای را بر بدنه نظامی مقاومت تحمیل کرده، با ترور فرماندهان ارشد، ساختار نظامی منظم و مدرن حزب‌الله را با شوکی بزرگ دچار فروپاشی یا حداقل فلج عملیاتی کند.

خطیب جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: اصلی‌ترین و فوری‌ترین هدف کابینه صهیونیستی از انجام عملیات چند وجهی در خاک لبنان آن است که حزب‌الله را به توقف عملیات در جبهه شمالی وادار کرده و بازدارندگی از دست رفته در یک‌سال گذشته را بازگرداند کابینه جنگ رژیم به دنبال آن است تا با عملیات‌های نظامی از موضع دفاعی و پدافندی در برابر حزب‌الله به موضع آفندی و تهاجمی تغییر وضعیت دهد.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در جبهه‌های مختلف شکست‌های بزرگی را متحمل شده اما سرشاخ شدن با حزب‌الله که به مراتب قدرتمندتر از سایر گروه‌های مقاومت در منطقه است عواقب پیش‌بینی‌ نشده‌ای برای اشغالگران خواهد داشت.

 صادقی ابراز کرد: با فرود هزاران موشک در عمق سرزمین‌های اشغالی و هدف قرار گرفتن زیرساخت‌ها و تاسیسات برق و انرژی و کارخانه‌ها و بنادر و فرودگاه‌ها که در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارند، سرزمین‌های اشغالی در بحران عمیقی فرو خواهد رفت.

امام جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: در کل نتانیاهو که به شدت از سوی مخالفان داخلی و وزرای تندرو کابینه تحت فشار است، برای نجات از بحران‌های امنیتی سطح تنش با حزب‌الله و دیگر گروه‌های مقاومت را بالا برده است تا انسجام در داخل را تقویت کند اما این اقدامات چشم‌انداز کاهش بحران داخلی و خارجی رژیم را به دست نداده است.

امام جمعه شهرستان فاریاب: جنایات رژیم صهیونیستی بر جهانیان روشن است

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه فاریاب ضمن عرض تبریک و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: یکی از عوامل پیروزی جمهوری اسلامی در دفاع مقدس تعلق اراده الهی بر پیروزی جمهوری اسلامی است، یعنی ریشه قرآنی دارد.

وی به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در هفت دهه گذشته بر همه جهانیان روشن است؛ اوج آن در نوار غزه قابل مشاهده است.

خطیب نماز جمعه فاریاب تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با انفجار پیجرها و لوازم‌الکترونیکی، به خود ضرر زدند دیگر کسی از آنها خرید نمی‌کند، یکی از اهداف این رژیم توقف عملیات حزب‌الله لبنان در سرزمین‌های اشغالی شمالی است.

وی گفت: حزب‌الله لبنان با حمله به شمال سرزمين‌های اشغالی سبب شد شهرک‌نشین‌های صهیونیستی آنجا را ترک کنند و به مرکز سرزمين‌های اشغالی پناه ببرند، به تلافی این رژیم می‌خواهد جنوب لبنان را خالی از سکنه کند اما موفق نمی‌شود.

امام جمعه شهرستان جیرفت: دشمن به دنبال تغییر اعتقادات کشور است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: یک برهه‌ای داشتیم به نام دفاع مقدس که‌ در آن برهه امت ما براساس وظیفه‌ای که احساس کردند و امام عزیز نیز فرمان دادند، وارد جهادی شدند که در مقابل تمام دنیا با کلیه امکانات و تجهیزات آنان ایستادند. 

خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: فرد مسلمان همیشه در حال جهاد است، جهاد فقط دفاع نظامی نیست، جهاد یعنی کار و تلاش همیشگی و مستمر در مقابل دشمن، باید دشمن را بشناسیم و بدانیم که دشمن امروز و فردا چه نوع کارزاری با ملت ما دارد در حال حاضر بیش‌تر فرهنگی و اقتصادی است. 

وی مطرح کرد: به خواست خداوند تبارک‌ و تعالی و توانمندی که نیروهای نظامی و امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد دشمن به طور کامل از نبرد نظامی با این ملت و نظام ناامید است و طرح و برنامه‌ای برای حمله نظامی به کشورمان را ندارد. 

تارم بیان کرد: آن زمانی که این کشور هیچ توانی نداشت در هشت سال دفاع مقدس دشمن کاری نتوانست کند و امروز که توانمند‌ترین و قدرتمند‌ترین امور نظامی در منطقه است قطعا دشمن این خواب‌ و خیال در ذهنش نیست که به این کشور حمله نظامی کند چراکه می‌داند پاسخ نظام مقدس جمهوری اسلامی چگونه قاطع و از بین‌برنده است. 

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: لذا امروز تهاجم از نوع فرهنگی و اقتصادی است، امروز جنگ، جنگ نرم است، امروز دشمن تلاش می‌کند که در باور‌ها و اعتقادات ما، تفکرات و سبک زندگی ما نفوذ کنند و آن‌ها را تغییر دهد، جنگ امروز دشمنان به این شکل است.

امام‌جمعه شهرستان بافت: کودکان فلسطینی نیازمند حمایت جامعه جهانی هستند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدزاده امام‌جمعه شهرستان بافت گفت: تقوا یکی از مهم‌ترین اصولی است که هر فرد باید در زندگی خود رعایت کند؛ اگر انسان تصور کند که امام‌ زمان از او راضی است و برایش دعا می‌کند، این انگیزه‌ای قوی برای داشتن تقوا خواهد بود؛ تقوا نه‌ تنها در زندگی فردی بلکه در جامعه نیز تأثیرات مثبت بسیاری دارد و می‌تواند راهنمایی برای رفتارهای اخلاقی و انسانی باشد.

وی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌سازان تاریخ است؛ فرهنگ شهادت و دفاع مقدس باید به نسل‌های آینده منتقل شود تا ارزش‌های آن حفظ گردد. این هفته فرصتی است تا یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را گرامی بداریم و از فداکاری‌های آنان درس بگیریم. این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود تا بتوانیم در برابر تهدیدات خارجی و داخلی مقاومت کنیم.

امام‌جمعه بافت تصریح کرد: وضعیت کودکان فلسطینی بسیار نگران‌کننده است و جامعه جهانی باید به این مسئله توجه کند؛ کودکان فلسطینی در مظلومیت مضاعف قرار دارند و حقوق بشر باید از آن‌ها حمایت کند. این کودکان بی‌گناه در معرض خشونت‌ها و حملات قرار می‌گیرند و نیازمند حمایت و توجه بین‌المللی هستند. جامعه جهانی باید برای پایان‌دادن به این ظلم‌ها اقدام کند.

محمدزاده افزود: شهدای دفاع مقدس با فداکاری و ایثار خود، امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آوردند. یادآوری این شهدا و فرماندهان بزرگ، مسئولیت ما را در حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی بیش‌تر می‌کند. باید راه آنان را ادامه دهیم و از آرمان‌هایشان دفاع کنیم.

امام‌جمعه بافت اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سیاست بازدارندگی فعال را برای جبهه مقاومت تعیین کرده‌اند؛ این سیاست حکیمانه است و باید به‌درستی اجرا شود تا امنیت کشور حفظ گردد. بازدارندگی فعال به معنای آمادگی دائمی برای دفاع از کشور و مقابله با تهدیدات است. این سیاست می‌تواند در زمان ضرورت به بازدارندگی هجومی تبدیل شود و دشمنان را از هرگونه تجاوز بازدارد.

امام جمعه شهربابک: باید از تحریف دفاع مقدس جلوگیری کرد

حجت‌الاسلام علی‌اصغر انصاری امام جمعه شهربابک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: وظیفه مهم ما بزرگداشت این ایام و تکریم رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین دستاورد جنگ حفظ معنویت بود، افزود: اگر دفاع مقدس و رزمندگان اسلام نبودند همه چیز از جمله مساجد، عبادتگاه‌ها، صومعه‌ها و … نابود می‌شدند.

انصاری اظهار کرد: اگر کسی در دوران دفاع مقدس و یا در دوران دفاع از حرم توفیق حضور نداشته است اکنون باید در جنگ فرهنگی و نرم شرکت کند و از تحریف جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری ما نباید اجازه دهیم سبک زندگی غربی در جامعه دامن گیر مردم شود، بلکه باید تبیین کنیم.

وی ضمن اشاره به جنایات اسرائیل و آمریکا اظهار کرد: مقدمات شکست فرعون زمانی که به کشتن بچه‌ها، کودکان و نسل‌کشی اقدام کردند، شروع شد.

امام جمعه شهرستان کوهبنان: ضربه سخت جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی

حجت‌الاسلام حسن ایزدی امام‌جمعه کوهبنان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه گران‌بهایی است در حالی‌که رزمندگان با دست خالی اما با ایمان محکم در برابر دشمنان ایستادند.

وی تاکید کرد: باند جنایت‌کار صهیونیستی در غزه جنایت‌ها می‌کند اما مردم غزه بیش از ۳۰۰ روز مقاوم ایستاده‌اند البته صهیونیست‌ها از مبارزان غزه و لبنان شاهد ضربه سخت و شکست‌هایی هستند.

امام‌‌جمعه کوهبنان افزود: ای کاش در جهان اسلام وحدت واقعی شکل می‌گرفت اما برخی از کشورها از آمریکا می‌ترسند این ایران اسلامی است که از آمریکا نه ترسیده و نه می‌ترسد.

وی ابراز کرد: ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب جلوی دنیای ظلم و ستم ایستاد باید روحیه، سیره و روش رزمندگان دوران دفاع را دنبال کنیم.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: در دوران دفاع مقدس گروهی از رزمندگان حاضر شدند جان‌شان را تقدیم کنند امروز وظیفه ما است راه‌شان را ادامه بدهیم.

امام جمعه شهرستان بردسیر: ۱۶ هزار کودک شهید، سند چهره جنایت‌کار صهیونیست

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر ضمن گرامی‌داشت روز آتش‌نشانی، واقعه تلخ معدن طبس را تسلیت گفت.

وی خطاب به همه کسانی که در راس یک مجموعه هستند توصیه کرد: شما مسئول جان زیرمجموعه خود هستید و باید نهایت دقت و ایمنی را رعایت کنید و سهل‌انگاری هیچ توجیهی ندارد.

خطیب جمعه بردسیر همچنین هفته دفاع مقدس را گرامی‌داشت و مطرح کرد: ما در قبال شهدا وظیفه داریم تا یاد آن‌ها را زنده نگه داریم و خانواده شهدا را فراموش نکنیم.

وی بیان کرد: دفاع مقدس منشأ اتفاقات بی‌نظیری در کشور و منطقه است و جنس دفاع مقدس ما از جنس حماسه عاشورا است.

امام جمعه بردسیر عنوان کرد: کودکان عزیز شدگان خداوند هستند و از ابتدای طوفان‌الاقصی تا امروز بیش از ۱۶ هزار نفر کودک در غزه شهید شدند و سندی بزرگ‌تر از این برای شناساندن چهره جنایت‌کار صهیونیست‌ها نیست.

خطیب جمعه رابر: 

حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدای‌سلیمانی امام جمعه رابر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی و با اشاره به روز همبستگی و همدلی با نوجوانان مظلوم فلسطینی گفت: کودکان غزه که ۱۶ هزار نفر از آنها عزیزی از دست دادند و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از آنها در این شرایط کنونی در قحطی غذا دست و پنجه نرم می‌کنند کودکان فلسطینی در یک مظلومیت بسیار مضاعفی قرار گرفتند 

وی افزود: صهیونیست‌ها با یک انگیزه مشابه و همسو با فرعون زمان دست به قتل عام این عزیزان زدند.

علیدای‌سلیمانی با اشاره به اینکه تنش‌ها بین حزب الله لبنان و تلاویو در حال افزایش است عنوان کرد: اگر یک جنگ زمینی تمام عیار علیه رژیم صهیونیستی صورت گیرد، این رژیم غاصب با حملات مقاومت برای همیشه نابود خواهد شد و ما این نابودی را به فضل الهی با چشمان خود خواهیم دید.

خطیب جمعه رابر با اشاره به سه خواسته مهم در اردوی راهیان پیشرفت پیشکسوتان، ایثارگران و مدیران شهرستان به معدن درآلو  گفت: کلنگ‌زنی فاز دوم معدن درآلو بستر اشتغال عظمیمی برای مردم فهیم فراهم می‌کند تقاضامندیم هر چه سریع‌تر فاز دوم قبل از سال به زمین زده شود و در دستور کار قرار گیرد.

وی، یا توجه به ظرفیت فلز گران‌بهای منیدر در زیر زمین یافت شد  پیش‌بینی ذخیره ۱۴ ساله است امیدوارم هر چه زودتر احداث کارخانه این فلز گران‌بها زده شود تا قدری از مشکلات اشغال کاسته شود.

خطیب جمعه رابر با اشاره به اینکه جاده دسترسی عزیزان کارگر معدن از رابر به معدن درآلو  بسیار  سختی و مشقت دارد، گفت: ۱۸ کیلومتر از روستای نمونه شهید داده گنجان تا معدن درآلو رابر فاصله بیش‌تر نیست حق این است مدیر مجتمع و مسئولان شهرستان، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به جد دنبال احداث این جاده بودند معضل رفت و آمد کارکنان معدن درآلو برطرف شود.

علیدای‌سلیمانی ادامه داد: اگر این جاده راه‌اندازی شود شهرستان رابر از این بن‌بست بیرون می‌آید این موضوع به جد مدیران شهرستانی و مجتمع کمک کند.

خطیب جمعه زرند:به‌زودی شاهد انحطاط و سقوط رژیم کودک‌کش اسرائیل خواهیم بود

حجت‌الاسلام‌ شجاعی امام جمعه زرند ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا بیان کرد: زرند با ۱۲ هزار رزمنده جزو پیشتازان در عرصه دفاع‌مقدس بوده است، زرند همیشه در دوره‌های مختلف هرجا که به مشارکت مردم نیاز بود حماسه آفریدند.

وی افزود: جوانان‌های مومن و غیور ما برای این‌که پرچم کفر و جور در مرزهای ایران برافراشته نشود جان خود را فدا کردند تا راه نفوذ بسته شود اما رهبر در همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت انقلاب از نفوذ فرهنگی در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت، رسانه و صدا و سیما نام می‌برند.

شجاعی تصریح کرد: افرادی که در رسانه‌های ملی ما شناخته شدند و از امکانات ملی استفاده کردند و تبدیل به سلبریتی شده و حالا پیاده نظام دشمن تبدیل شدند.

رئیس‌‌ شورای‌ فرهنگ‌ عمومی زرند گفت: بهداشت و درمان باید پرچم‌دار وضع جمعیت باشد، ما در بحث جوانی جمعیت با مشکل مواجه هستیم لذا این وزارت هم باید اقدامات موثر انجام دهد و در دام جریان نفوذ گرفتار نشود. 

خطیب جمعه زرند در پایان افزود: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب با اشاره به جریان لبنان و فلسطین؛ پیروزی نهایی با حزب‌الله است و ما به لطف‌الهی شاهد سقوط و انحطاط نظام سلطه آمریکا و رژیم کودک‌کش اسرائیل به زودی  خواهیم بود.

امام جمعه فهرج: بومی‌سازی، مهم‌ترین درس حادثه تروریستی لبنان 

حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم طالبی فرد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فهرج با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام، بیان کرد: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، نگذاشتند اتفاقات تلخ در این خاک و کشور رخ بدهد.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه دفاع مقدس، بیان کرد: اگر ما می‌خواهیم‌، نسبت به ارزش دفاع مقدس بیش‌تر پی ببریم، به اینکه بالغ بر ۴۰ سال است دشمن به خودش این اجازه را نمی‌دهد به خاک کشور ما نگاه چپ بیندازد باید دقت و مطالعه کنیم.

امام جمعه فهرج در ادامه به عملیات تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان اشاره کرد و ضمن تشریح اهداف مختلف این عملیات، اظهار کرد: دشمن بداند، حزب‌الله محکم، استوار و قوی‌تر از قبل در جای خودش ایستاده است.

طالبی‌فرد تاکید کرد: تکیه بر فنون و لزوم بومی‌سازی در کشور، مهم‌ترین درسی است که می‌توان از انفجار لوازم الکترونیکی در کشور لبنان فرا گرفت.

وی گفت: در قضیه کرونا و واردات واکسن‌های انگلیسی و آمریکایی، رهبر حکیم ما فرمود، واردات این واکسن‌ها ممنوع است، برای اینکه از وقوع این‌چنین عملیات‌هایی جلوگیری شود.
انتهای خبر/ پسند


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

5 × 1 =