۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
لزوم وحدت مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی
لزوم وحدت مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی

لزوم وحدت مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: شیعیان و مسلمانان جهان با وحدت، گوش با بصیرت گوش به فرمان رهبر و سخنان ایشان را نصب‌العین خود قرار دهیم. به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری راه ارمان، صبح امروز یادواره شهدای پزشک در دانشگاه پردیس باهنر کرمان برگزار شد، مهدی احمدی‌نژاد در این مراسم گفت:  اکنون […]


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: شیعیان و مسلمانان جهان با وحدت، گوش با بصیرت گوش به فرمان رهبر و سخنان ایشان را نصب‌العین خود قرار دهیم.

لزوم وحدت مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری راه ارمان، صبح امروز یادواره شهدای پزشک در دانشگاه پردیس باهنر کرمان برگزار شد، مهدی احمدی‌نژاد در این مراسم گفت:  اکنون شاهد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی هستیم، می‌طلبد که همه برای دفاع از جبهه اسلام اعلام آمادگی کنیم.

وی ادامه داد: باید دست به دست هم دهیم چراکه این یک مسیر ناگزیر است و باید این مسیر جلو برود تا به ظهور امام زمان (عج) منتهی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان: حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و  این جنگ در بالاترین سطح خود قرار گرفته و مستلزم است که شیعیان و مسلمانان جهان گوش با بصیرت گوش به فرمان رهبر باشند، باید لحظه به لحظه سخنان مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار دهیم و قدم به قدم جلو برویم و امیدوار باشیم چراکه پیروزی جبهه حق  از وعده‌های پروردگار است که بدون شک تخلف‌ناپذیراست.

احمدی‌نژاد حملاتی که رژیم صهیونیستی پیش گرفته در مناطق مسکونی را وحشیانه‌ خواند و گفت: مطمئناً این حملات بی‌پاسخ نخواهد ماند و جواب دندان‌شکنی را رژیم صهیونیستی دریافت خواهد کرد هرچند که نتانیاهو نشان داده که از عقل و خرد برخوردار نیست و تصمیمات غیرعاقلانه‌ای می‌گیرد.

وی در پایان گفت:  ان‌شاءالله مسلمانان با وحدت خود این جرثومه فساد را ریشه‌کن خواهند کرد و قطعاً روزهایی خواهیم دید که جهان بدون رژیم صهیونیستی و در صلح و صفا به حیات خود ادامه می‌دهد.

انتهای خبر/ پسند
 
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

5 × 2 =