۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » راور
قانون مقابله با اتباع در راور پیگیری می‌شود
قانون مقابله با اتباع در راور پیگیری می‌شود

قانون مقابله با اتباع در راور پیگیری می‌شود

فرماندار راور گفت: هر آنچه به‌عنوان قانون و سیاست کلان کشور در قبال اتباع انجام می‌شود، در راور هم پیگیری خواهد شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری اقطاع خبر؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان راور؛ جلسه کارگروه مسائل مرتبط با اتباع شهرستان راور با حضور خضری‌پور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین […]


فرماندار راور گفت: هر آنچه به‌عنوان قانون و سیاست کلان کشور در قبال اتباع انجام می‌شود، در راور هم پیگیری خواهد شد.

قانون مقابله با اتباع در راور پیگیری می‌شود

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری اقطاع خبر؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان راور؛ جلسه کارگروه مسائل مرتبط با اتباع شهرستان راور با حضور خضری‌پور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین استانداری، فرماندار راور و سایر اعضای کارگروه برگزار شد.

عباسی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این کارگروه در شهرستان گفت: حضور اتباع در شهرستان دارای فرصت‌ها و تهدیداتی است که دستگاه‌های متولی باید حساسیت این موضوع را به‌خوبی درک کرده و حداکثر توان خود را در جهت ساماندهی اتباع شهرستان به‌کار گیرند.

فرماندار راور بر شناسایی اتباع غیرمجاز کارخانجات، شرکت‌ها، کارگاه‌ها، تولیدی‌ها از طریق گشت‌های مشترک بازرسی متشکل از نماینده فرمانداری، نیروی انتظامی و اداره صمت شهرستان تاکید کرد و افزود: هر آن‌چه به‌عنوان قانون و سیاست کلان کشور در قبال اتباع خارجی است باید در گشت‌های مشترک شهرستانی مد نظر قرار گیرد.

وی اظهار کرد: اداره صنعت،معدن و تجارت با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی، آشنایی اصناف و واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان با قوانین کار و نحوه اشتغال به‌کار اتباع اقدام نمایند.

خضری‌پور تاکید کرد: باید کنترل و نظارت دقیقی بر مسائل اتباع در شهرستان وجود داشته باشد و همچنان پیگیری‌ها مستمر ادامه یابد، ضمن اینکه تاکیدات لازم مبنی بر عدم استفاده از اتباع غیرمجاز بایستی مدنظر باشد.

مدیر کل اتباع و مهاجرین استانداری کرمان ابراز خاطرنشان کرد: با تشکیل مستمر جلسات ساماندهی اتباع خارجی شهرستان در ۶ ماهه دوم سال جاری و تعامل ایجاد شده بین ادارات عضو، شاهد اقدامات خوبی در جهت ساماندهی وضعیت آن‌ها باشیم.

انتهای خبر/کمساری


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یک × چهار =