۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
سالن سینما هنر رفسنجان افتتاح شد
سالن سینما هنر رفسنجان افتتاح شد

سالن سینما هنر رفسنجان افتتاح شد

سالن سینما هنر رفسنجان با حضور مسئولان استان و شهرستان طی مراسمی در سومین‌ رویداد ملی مهر سینما در مجموعه خجسته افتتاح شد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ محسن روحی گفت: سینما یکی از تفریحات سالم برای خانواده‌ها است و مردم می‌توانند […]


سالن سینما هنر رفسنجان با حضور مسئولان استان و شهرستان طی مراسمی در سومین‌ رویداد ملی مهر سینما در مجموعه خجسته افتتاح شد.

سالن سینما هنر رفسنجان افتتاح شد

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ محسن روحی گفت: سینما یکی از تفریحات سالم برای خانواده‌ها است و مردم می‌توانند با دیدن فیلم‌های اکران شده در این سالن‌ها، اوقات فراغت خود را به خوبی سپری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: یکی از مواردی که قرار بود در دور دوم سفر شهید آیت‌الله رئیسی به کرمان محقق شود، ایجاد سینما در شهرستان‌های بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت بود که هنوز به نتیجه نرسیده است و امیدواریم در دولت فعلی این امر محقق شود.

روحی با اشاره به کمبود سینما در استان کرمان گفت: اگرچه ساخت سینما وظیفه دولت نیست، اما دولت می‌تواند تسهیلاتی فراهم کند تا با کمک بخش خصوصی و مجموعه‌های تجاری، سینماهای بیشتری در کرمان ایجاد شود.

وی همچنین به وجود پردیس‌های سینمایی در شهرهایی مانند مشهد، تهران و شیراز اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که چنین پردیس‌هایی در کرمان نیز ایجاد شوند و دولت در زمینه تسهیلات و تجهیزات سینمایی همکاری کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پایان افزود: امیدواریم توجه دولت به حوزه فرهنگ و هنر، به‌ویژه در سینما و حمایت از کارگردانان، تهیه‌کنندگان، مستندسازان و هنرمندان سینمایی، جدی‌تر شود تا بتوانیم بیشترین بهره را در بیان ارزش‌ها، آداب و رسوم هر منطقه ببریم.

 سید محسن سجادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان نیز در این مراسم  اظهار کرد: با پیگیری‌های مداوم و حمایت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، پس از سه سال این امر محقق شد.

وی افزود: سالن سینما هنر رفسنجان با ظرفیت ۲۰۲ صندلی به‌عنوان دومین سینمای شهرستان افتتاح شده است. همچنین، سالن سینمای امین با ظرفیت ۱۴۰ صندلی از ابتدای سال جدید تاکنون بیش از ۱۹ هزار بلیط فروخته است.

انتهای خبر/م
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

11 + پانزده =