۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
مشکل حذف لیست بیمه برطرف شد
مشکل حذف لیست بیمه برطرف شد

مشکل حذف لیست بیمه برطرف شد

رئیس مرکز کسب و کار اتاق کرمان گفت: با پیگیری این مرکز مشکل حذف لیست بیمه در بازه زمانی ۲۴ ساعت بعد از بارگذاری بدون پرداخت برطرف شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» و به نقل از روابط عمومی اتاق کرمان؛ عباس عسجدی گفت: بر اساس گزارش تعدادی از فعالان اقتصادی […]


رئیس مرکز کسب و کار اتاق کرمان گفت: با پیگیری این مرکز مشکل حذف لیست بیمه در بازه زمانی ۲۴ ساعت بعد از بارگذاری بدون پرداخت برطرف شد.

مشکل حذف لیست بیمه برطرف شد

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» و به نقل از روابط عمومی اتاق کرمان؛ عباس عسجدی گفت: بر اساس گزارش تعدادی از فعالان اقتصادی استان مبنی بر اقدام سامانه‌ای تأمین اجتماعی بر حذف لیست‌های ارسالی بیمه، این مورد به قید فوریت در دستور کار مرکز کسب و کار قرار گرفت.

رئیس مرکز کسب و کار اتاق کرمان افزود: پس از انجام پیگیری و مذاکره با معاونت‌های مرتبط در سازمان تأمین اجتماعی کشور، دستور اداری شماره ۱۲۳۴ / ۵۰۰۰ / ۱۴۰۳ به تاریخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ در دسترس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بند یک این دستور اداری آمده است کلیه واحدهای اجرایی سازمان موظف هستند در مواردی که کارفرمایان مشمول قانون تأمین اجتماعی در پرداخت حق بیمه ماهیانه به همراه لیست حقوق و مزد کارکنان شاغل دچار مشکل باشند، لیست ارائه شده از طریق کارفرمایان را با رعایت ماده ۳۶ قانون تامین اجتماعی با پرداخت بخشی از حق بیمه و یا حتی بدون حق بیمه دریافت و به استناد لیست‌های دریافتی و بدون هیچ گونه وقفه در امور جاری کارفرمایان، تمامی تعهدات قانونی را در مقابل بیمه‌شدگان انجام دهند.

عسجدی تصریح کرد: این مرکز با جدیت پیگیر حقوق حقه فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کارها در استان است و در این خصوص موضوعات مربوط به ترک فعل مدیران و کارکنان را از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز کسب و کار اتاق کرمان در پایان از فعالان اقتصادی استان دعوت کرد مسائل و مشکلات خود در همه حوزه‌ها را با شماره تلفن چهار رقمی ۳۶۳۲ و یا سامانه ۳۶۳۲.KCCIM.IR  در میان بگذارند.

شایان ذکر است؛ تصویر دستور اداری یاد شده در کانال تلگرام  و گروه های مرتبط با اتاق کرمان در دسترس است.

انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

13 − دو =