۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
هدف کرمانی‌ها دستیابی به ۱۰ میلیارد صادرات
هدف کرمانی‌ها دستیابی به ۱۰ میلیارد صادرات

هدف کرمانی‌ها دستیابی به ۱۰ میلیارد صادرات

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: با برگزاری رویداد کرمان اکسپو می‌خواهیم ۳ میلیارد دلار صادرات استان را به ۱۰ میلیارد دلار برسانیم. سید مهدی طبیب‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» از برگزاری نمایشگاه کرمان اکسپو خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های صادراتی استان کرمان […]


رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: با برگزاری رویداد کرمان اکسپو می‌خواهیم ۳ میلیارد دلار صادرات استان را به ۱۰ میلیارد دلار برسانیم.

هدف کرمانی‌ها دستیابی به ۱۰ میلیارد صادرات

سید مهدی طبیب‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» از برگزاری نمایشگاه کرمان اکسپو خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های صادراتی استان کرمان برگزار می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: این نمایشگاه هم‌زمان با برگزاری بزرگداشت روز صادرات و تقدیر از صادرکنندگان نمونه استانی توأم با برگزاری پنل‌های تخصصی حوزه صادرات، در دی‌ماه سال جاری توسط اتاق کرمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اگر صادرات رونق یابد بهره‌وری و استفاده از تکنولوژی نیز افزایش می‌یابد، در حال حاضر اساسی‌ترین راهبرد اتاق کرمان صادرات‌محور بودن کالاهاست و برگزاری این نمایشگاه می‌تواند فعالان اقتصادی به ویژه صادرکنندگان را برای فعالیت بیش‌تر ترغیب کند.

طبیب‌زاده با بیان اینکه در حاشیه این رویداد از بازرگانان و نمایندگان تجار خارجی هم دعوت خواهیم کرد، افزود: این نمایشگاه بهترین فرصت برای معرفی کالاهای صادراتی استان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این امر خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان ادامه داد: قصد داریم صادرات استان کرمان را از سه میلیارد دلار به ۱۰ میلیارد دلار برسانیم و از آن‌جایی که سیاست‌های بانک مرکزی در رابطه با صادرات به بن‌بست رسیده است.

وی با بیان اینکه صادرات واقعی از مسیر اصلی خارج شده‌ است، خاطرنشان کرد: گرچه دغدغه مسئولان برای حل مشکلات صادراتی و رفع تعهدات ارزی نسبت به گذشته بیش‌تر شده، اما هنوز صادرات در ریل اصلی خود قرار ندارد و صادرکننده رغبتی برای صادرات محصول خود ندارد.

انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

16 − نه =