۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بم
بم رتبه دوم امداد حوادث جاده‌ای است
بم رتبه دوم امداد حوادث جاده‌ای است

بم رتبه دوم امداد حوادث جاده‌ای است

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بم از کسب رتبه دوم امدادرسانی به سوانح ترافیکی توسط امدادگران این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» به نقل از جمعیت هلال‌احمر شهرستان بم؛ محسن توحیدی گفت: با توجه به گزارش آماری_تحلیلی عملیات‌های امداد و نجات مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) این شهرستان در شش ماه نخست […]


سرپرست جمعیت هلال‌احمر بم از کسب رتبه دوم امدادرسانی به سوانح ترافیکی توسط امدادگران این شهرستان خبر داد.

بم رتبه دوم امداد حوادث جاده‌ای است

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» به نقل از جمعیت هلال‌احمر شهرستان بم؛ محسن توحیدی گفت: با توجه به گزارش آماری_تحلیلی عملیات‌های امداد و نجات مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) این شهرستان در شش ماه نخست امسال جاری با ۲۷ حادثه در رتبه دوم مأموریت‌های جاده‌ای قرار گرفت.

 
وی افزود: با توجه به موقعیت شهرستان بم و قرار‌گیری در محور مواصلاتی و ترانزیت کالا و همچنین وجود کارخانجات خودرو سازی ارگ جدید در این شهرستان شاهد ۲۷ مأموریت جاده‌ای در محور‌های تحت پوشش این شهرستان بوده‌ایم.
 
سرپرست جمعیت هلال‌احمر بم در پایان خاطرنشان کرد: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر بم در مراکز عملیاتی این جمعیت به ۱۳۳ نفر از حادثه‌دیدگان سوانح ترافیکی خدمات امداد و نجات را ارائه کردند.

انتهای خبر/ بم
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یازده + یازده =