۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
حزب‌الله لبنان مستحکم و مقتدر خواهد ماند
حزب‌الله لبنان مستحکم و مقتدر خواهد ماند

حزب‌الله لبنان مستحکم و مقتدر خواهد ماند

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با شهادت شهید سید حسن نصرالله مطمئن باشید بر استحکام و اقتدار حزب‌الله افزوده خواهد شد. بهنام سعیدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ ضمن محکوم کردن حمله و اقدام تروریستی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در بیروت و با […]


دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با شهادت شهید سید حسن نصرالله مطمئن باشید بر استحکام و اقتدار حزب‌الله افزوده خواهد شد.

حزب‌الله لبنان مستحکم و مقتدر خواهد ماند

بهنام سعیدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ ضمن محکوم کردن حمله و اقدام تروریستی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در بیروت و با عرض تسلیت به‌ شهادت رسیدن شهید سید حسن نصرالله گفت: شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان مجاهدی نستوه، خستگی‌ناپذیر، نامدار، استراتژیک و نماد مبارزه علیه ظلم و ستم و به‌ویژه نماد مبارزه علیه رژیم صهیونیستی، سید مقاومت و فرمانده شجاع و انقلابی حزب‌الله که در طول رهبری ۳۰ ساله در حزب‌الله لبنان افتخارات فراوانی را ایجاد کرد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهید سید حسن نصرالله و دیگر همرزمان ایشان که در جنایت تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسیدند را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، ملت بزرگ ایران اسلامی و تمامی آزادی‌خواهان سراسر دنیا و به‌ویژه ملت قهرمان، شهیدپرور و شجاع لبنان، تمام مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی و خانواده معظم این شهدای عزیز تسلیت عرض می‌کنم.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: جنایت وحشیانه‌ای که سگ هار، درنده و قلاده پاره‌ شده رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان با حمایت، پشتیبانی و می‌تون گفت با دستور آمریکا انجام داد، بار دیگر پرده از چهره شریح مدعیان دروغین حقوق بشر برداشت. مدعیانی که به دروغ خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند، اما چشمان خود را به روی قتل عام کودکان، زنان بی‌پناه و مردم مظلوم و مقتدر غزه، فلسطین و لبنان بسته‌اند.

وی اظهار کرد: بی‌شک این اقدام وقیحانه‌ای که رژیم غاصب صهیونیستی انجام می‌دهد یک پیام دارد و آن این است که این رژیم کودک‌کُش به‌دنبال این است تا چهره خود را بازسازی کند و شکست‌هایی را که در غزه طی یک‌ سال گذشته متحمل شده است را بپوشاند.

سعیدی با تأکید بر اینکه با شهادت شهید سید حسن نصرالله مطمئن باشید بر استحکام و اقتدار حزب‌الله افزوده خواهد شد، تصریح کرد: از دست دادن این شهید عزیز همه ما را در سوگ فرو برده است اما شهادت نصیب انسان‌های لایق و بندگان صالح خداوند می‌شود. چه مزد، اجر و پاداشی باید به شهید سید حسن نصرالله داده می‌شد تا جبران مجاهدتی که در طول سالیان سال برای اقتدار اسلام، امت اسلامی و مردم لبنان کشیده بودند، بود به‌جز شهادت.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبه همگان پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: به‌فضل الهی پاسخ کوبنده جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونیستی فرود خواهد آمد و مطمئن باشند که همه آزادی‌خواهان جهان از همه ظرفیت‌ها، امکانات و مقدوراتی که در دست دارند برای اینکه این رژیم سفاک، آدم‌کش و خون‌خوار را سر جای خود بنشانند، استفاده خواهند کرد.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یک + 18 =