۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
برگزاری رویداد آموزشی “در مسیر تربیت نوجوان پیشران” در کرمان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان -اقطاع خبر

برگزاری رویداد آموزشی “در مسیر تربیت نوجوان پیشران” در کرمان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان -اقطاع خبر

به گزارش خبرنگار اقطاع خبر، در این رویداد آموزشی که صبح پنجشنبه در محل هتل آسمان شهر کرمان برگزار شد امام جمعه کرمان با بیان اینکه باید به ظرافت‌های تربیت توجه کرد گفت: خداوند نظام تعلیم و تربیت را به گونه شکل داده است که بخشی از اختیار مربوط به خود مربی است و او […]


به گزارش خبرنگار اقطاع خبر، در این رویداد آموزشی که صبح پنجشنبه در محل هتل آسمان شهر کرمان برگزار شد امام جمعه کرمان با بیان اینکه باید به ظرافت‌های تربیت توجه کرد گفت: خداوند نظام تعلیم و تربیت را به گونه شکل داده است که بخشی از اختیار مربوط به خود مربی است و او باید بخواهد تا بشود.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، افزود: البته این مساله نباید منجر به شانه خالی کردن از تربیت شود، بلکه مربی باید تمام وُسع خود را برای تربیت دلسوزانه بگذارد و این امر را طوری مدیریت کند تا انسانیت پررنگ شود.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: شهید سلیمانی که این همه عظمت یافت نشان داد که یک انسان معمولی در جنگ بین نفسانیت و انسانیت می‌تواند به این جایگاه برسد.

وی افزود: اگرچه در تاریخ شخصیت‌های این چنینی زیاد داشتیم، اما مثل شهید سلیمانی گل نکرده است، چرا که مهمترین نقطه موفقیت ایشان که سردار دل‌ها شد و همین بود که در میدان انسانیت پیروز شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این مراسم گفت: آموزش مربیان طرح تربیتی در مسیر پیشرفت از ابتدای تابستان به صورت حضوری و مجازی با حضور مربیانی از شهرستان‌های انار، بافت، بردسیر، بم، رابر، راور، رفسنجان، ریگان، زرند، شهربابک و فهرج آغاز شد و هم اکنون در آخرین روز دوره با آزمون پایان می‌پذیرد.

محسن روحی، افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد انگیزه، شبکه سازی، کادرسازی و توانمند سازی مربیان طرح می‌باشد.

وی با بیان اینکه کانون‌های تربیت محور مساجد استان کرمان به عنوان الگو برای سایر کانون‌های شهرستان خود هستند گفت: امید است با اجرای این طرح بخشی از خلأ تربیتی که در نوجوانان امروز داریم در مساجد که کانون نشاط هستند با کمک مربیان این طرح پر شود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

نوزده − پانزده =