۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » فاریاب
برگزاری رویداد تولید محتوا بسیج در فاریاب
برگزاری رویداد تولید محتوا بسیج در فاریاب

برگزاری رویداد تولید محتوا بسیج در فاریاب

مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاریاب گفت: رویداد تولید محتوا بسیج به مدت یک روز با بیش از ۱۰ تیم در فاریاب برگزار شد. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ مهدیه پناهی در خصوص برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در فاریاب گفت: این رویداد به مدت یک روز با حضور […]


مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاریاب گفت: رویداد تولید محتوا بسیج به مدت یک روز با بیش از ۱۰ تیم در فاریاب برگزار شد.

برگزاری رویداد تولید محتوا بسیج در فاریاب

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ مهدیه پناهی در خصوص برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در فاریاب گفت: این رویداد به مدت یک روز با حضور بیش از ۱۰ تیم در سالن کنفرانس ناحیه فاریاب برگزار شد.

 
مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاریاب  با بیان اینکه هدف از برگزاری این رویداد حفظ و انسجام نیروهای تولید محتوا، استعدادیابی و معرفی استعدادهای برتر در این عرصه است ، عنوان کرد: این روزها اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست بنابراین توانمندسازی و استعدادیابی افراد در این عرصه جزء ملزومات است.
 
وی ادامه داد: شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوا، بهره‌گیری از کار گروهی و تولید محتوای غنی و قابل انتشار در فضای مجازی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رویداد است.
 
پناهی عنوان کرد: شناسایی استعداد‌های نهفته جوانان و نوجوانان از جمله اهداف اصلی رویداد تولید محتوای دیجیتال در شهرستان فاریاب است و هر چه بیش‌تر این رویدادها برگزار شوند باعث شکوفا شدن ظرفیت‌ها و استعداد‌های جوانان می‌شود.
 
مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاریاب اظهار کرد: امروز از تمام ظرفیت‌های بسیج می‌توان به‌ عنوان یک الگوی صحیح در همه زمینه‌ها و برای رفع مشکلات نظام، انقلاب و کشور استفاده کرد.
 
وی بسیج را پیشگام در بسیاری از عرصه‌ها دانست و بیان کرد: همواره در عرصه‌های کلیپ، پوستر، عکس‌نوشت شاهد حضور گروه‌هایی از دل بسیجیان بوده‌ایم.
 
پناهی تأکید کرد: یکی از اهداف برگزاری چنین رویدادهایی شناخت همین استعدادها و در ادامه آن پرورش و توانمند کردن سایر بسیجیان است.
 
مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به رشته‌هایی که در رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج شرکت داده می‌شود، تصریح کرد: رشته‌های این رویداد در قالب موشن‌گرافی، پوستر، کلیپ و عکس‌نوشت هستند و افراد توانمند با تولید محتوا در این رشته‌ها می‌توانند اثر خود را تولید و ارسال کنند.
 
وی در پایان محور رویداد را آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌،حجاب، اعتیاد و نیز موضوع تحولات غزه معرفی کرد و افزود: تولیدات برتر مورد تشویق قرار می‌گیرند و در کانال‌های شهرستان به اشتراک گذاشته می‌شوند.
 
انتهای خبر/قلندری


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

11 − 8 =