۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
ممنوعیت نصب تابلوهای تبلیغاتی در حریم راه‌ها
ممنوعیت نصب تابلوهای تبلیغاتی در حریم راه‌ها

ممنوعیت نصب تابلوهای تبلیغاتی در حریم راه‌ها

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل شمال کرمان گفت: نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی در حریم راه‌ها ممنوع است و در صورتی که صاحبان این نوع تابلوها نسبت به جمع‌آوری اقدام نکنند ما آن‌ها را حذف خواهیم کرد. محسن کاظمی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» به آخرین وضعیت راه‌های […]


معاون راهداری اداره کل حمل و نقل شمال کرمان گفت: نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی در حریم راه‌ها ممنوع است و در صورتی که صاحبان این نوع تابلوها نسبت به جمع‌آوری اقدام نکنند ما آن‌ها را حذف خواهیم کرد.

ممنوعیت نصب تابلوهای تبلیغاتی در حریم راه‌ها

محسن کاظمی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» به آخرین وضعیت راه‌های استان پرداخت و عنوان کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط‌کشی در محورهای اصلی استان انجام شده است.

وی عنوان کرد: نصب حدود ۳۷۰ متر جداول نیوجرسی، تعمیر و بهسازی ۲۶۰ متر تابلوهای راهنمایی جاده‌ای در ۶ ماه سال جاری در کرمان اجرا شده است.

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ قطعه شبرنگ برش‌خورده و ۶ هزار و ۶۰۰ بازتاب چشم گربه‌ای نصب شده است و ۶ هزار متر شیار لرزاننده نیز در سطح شمال استان اجرا شد.

کاظمی افزود: بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ متر  گاردریل صدمه دیده تعمیر و برای استفاده مجدد بهسازی شدند، علاوه بر این  ۱۱۰ متر گاردریل جدید خریداری و نصب شده است  و ۵۵ شبکه تجهیزات ایمنی در محورهای استان نیز کرمان اجرا شده است.

وی اذعان کرد: طبق آئین‌نامه ایمنی راه‌های کشور نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و… در حریم راه‌ها ممنوع است و در صورتی که صاحبان این نوع تابلوها نسبت به جمع‌آوری اقدام نکنند، ما توسط ادارت خود در شهرستان‌ها اقدام به حذف آن‌ها خواهیم کرد.

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: در روزهای پایانی شهریورماه بیش از ۳۰ کیلومتر از مسیرهای اصلی شهرستان ارزوئیه پاک‌سازی شده‌ و این طرح ادامه‌دار خواهد بود.

کاظمی اذعان کرد: جهت خرید و نصب دستگاه‌های ردیاب ناوگان و دوربین‌های نظارت تصویری جاده‌ای نیز ۴۰۵ میلیارد ریال هزینه شد و در زمینه بهسازی تابلوهای پیام متغیر نیز مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی مدیر کل راهداری استان، خرید و نصب ۴۰ نمایشگر و سرور ذخیره اطلاعات مرکز مدیریت راه‌های استان نیز با اعتباری معادل ۷۵ میلیارد ریال صورت گرفته است.

انتهای خبر/ طهماسبی

 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

شش + شانزده =