۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
ملت ایرانی با تمام توان پیرو رهبری است
ملت ایرانی با تمام توان پیرو رهبری است

ملت ایرانی با تمام توان پیرو رهبری است

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: ما با تمام مال و جان خود پیرو مقام معظم رهبری هستیم و از جبهه مقاومت، لبنان، بیروت، غزه و فلسطین حمایت و دفاع خواهیم کرد. مولوی مصطفی ابورز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید […]


امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: ما با تمام مال و جان خود پیرو مقام معظم رهبری هستیم و از جبهه مقاومت، لبنان، بیروت، غزه و فلسطین حمایت و دفاع خواهیم کرد.

ملت ایرانی با تمام توان پیرو رهبری است

مولوی مصطفی ابورز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله و همرزمان ایشان روز گذشته در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران و ایراد خطبه‌های نماز جمعه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: جامعه اهل سنت استان کرمان شهادت مظلومانه رزمنده فداکار و نستوه حزب‌الله لبنان سید حسن نصرالله را به امت اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌کند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ضمن اشاره به انجام عملیات وعده صادق ۲ ادامه داد: نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به اتفاقاتی که رخ داده بود شهادت شهید هنیه، دبیر‌کل حزب‌الله لبنان، سردار نیلفروشان و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان، این عملیات قاطعانه را انجام دادند و سیلی محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی زد.

وی با اشاره به حضور مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه روز گذشته بیان کرد: این حضور درس مهمی برای همگان داشت که ما هیچ هراسی از هیچ رژیمی نداریم و نمی‌گذاریم کسی به یک وجب از خاک ما تعرض کند. معظم‌له در نماز جمعه فرمودند، کاری که نیروهای مسلح ما انجام دادند، کم‌ترین مجازاتی است که انجام شده است و اگر لازم باشد، مجازات سنگین‌تری را در چارچوب قوانین بین‌المللی انجام خواهد داد.

ابورز اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند که جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود می‌دانست که این سیلی محکم را به رژیم صهیونیستی بزند و این اقدام را با قاطعیت و قدرت انجام داد که طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در انجام این وظیفه در این عرصه نه تعلل می‌کند و نه شتاب‌زده عمل می‌کند و هیچ کوتاهی در این زمینه انجام نخواهد داد.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج تأکید کرد: ما با تمام مال و جان خود پیرو مقام معظم رهبری هستیم و از جبهه مقاومت، لبنان، بیروت، غزه و فلسطین حمایت و دفاع خواهیم کرد و تا جایی که در توان ما باشد به آن‌ها کمک خواهیم کرد. ما به دشمنان اجازه نخواهیم داد که به یک وجب از خاک ما تعرض کنند.

وی اظهار کرد: روز گذشته تمام جهانیان دیدند که ملت ایران پیرو امر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ولی امر مسلمین جهان است و هر دستوری که معظم‌له بدهند را انجام خواهند داد.

ابورز با تأکید بر اینکه اگر تمام امت اسلامی، طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب، امت واحد شوند، رژیم منحوس صهیونیستی برچیده خواهد شد، خاطرنشان کرد: تمام امت اسلامی دیدند که ما ایرانی‌ها شیعه و سنی، امت واحد و پیرو خط رهبری هستیم.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

3 × 5 =