۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
جبهه مقاومت متوقف نخواهد شد
جبهه مقاومت متوقف نخواهد شد

جبهه مقاومت متوقف نخواهد شد

نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب ما هیچ‌گاه متوقف نشده و هم‌اکنون نیز جبهه مقاومت متوقف نخواهد شد. منصور شکراللهی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ با اشاره به سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی و با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در جمعه نصر گفت: مقام […]



نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب ما هیچ‌گاه متوقف نشده و هم‌اکنون نیز جبهه مقاومت متوقف نخواهد شد.

جبهه مقاومت متوقف نخواهد شد

منصور شکراللهی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ با اشاره به سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی و با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در جمعه نصر گفت: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه نصر کاملاً توضیح دادند و فرمودند که رژیم صهیونیستی دشمن واحد ماست و خطاب به کشورهای اسلامی تأکید کردند این‌گونه نیست که رژیم صهیونیستی تنها دشمن ایران باشد، بلکه دشمن تمام کشورهای اسلامی است.

نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در برابر یک گروه شبه نظامی ناتوان شده و از پای درآمده است و هم‌اکنون به‌زدن خانه‌های مسکونی، نسل‌کشی و کودک‌کشی روی آورده است و در جنگ میدانی توان ندارد.

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت ثابت کردند که پیروز هستند و رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه این مهم را تشریح کردند و فرمودند که رژیم صهیونیستی سید حسن نصرالله، شهید هنیه و دیگر شهدا را به‌شهادت رسانده‌اند و همچنین معظم‌له فرمودند دشمن در نظام جمهوری اسلامی ایران از اوایل انقلاب نیز شهید رجایی، شهید بهشتی و دیگر بزرگواران رفتند اما انقلاب ما هیچ‌گاه متوقف نشد و هم‌اکنون نیز جبهه مقاومت متوقف نخواهد شد.

شکراللهی با تأکید بر اینکه به‌فضل الهی کمر رژیم صهیونیستی شکسته خواهد شد و ما پشتیبان و حامی جبهه مقاومت هستیم، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شرایط رژیم صهیونیستی مناسب نیست و اتفاقات اخیر بر اقتصاد آنان تأثیر داشته و مهاجرت معکوس از شهرک‌های فلطین اشغالی در حال انجام است که این اقدام، کمر رژیم غاصب صهیونیستی را شکسته است.

انتهای خبر/م
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پنج × 5 =