۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » زرند
کلاه‌برداری ۲۱ میلیارد ریالی برای قبولی در کنکور
کلاه‌برداری ۲۱ میلیارد ریالی برای قبولی در کنکور

کلاه‌برداری ۲۱ میلیارد ریالی برای قبولی در کنکور

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: کلاه‌بردار ۲۱ میلیارد ریالیِ مدعی قبولی تضمینی در کنکور پزشکی دستگیر شد. به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان»؛ رضا یعقوبی اظهار کرد: متهمی با معرفی خود به عنوان صاحب‌امتیاز موسسه آموزشی در زرند، با وعده قبولی تضمینی فرزند شاکی در کنکور سراسری و رشته پزشکی دانشگاه […]



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: کلاه‌بردار ۲۱ میلیارد ریالیِ مدعی قبولی تضمینی در کنکور پزشکی دستگیر شد.

کلاه‌برداری ۲۱ میلیارد ریالی برای قبولی در کنکور

به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان»؛ رضا یعقوبی اظهار کرد: متهمی با معرفی خود به عنوان صاحب‌امتیاز موسسه آموزشی در زرند، با وعده قبولی تضمینی فرزند شاکی در کنکور سراسری و رشته پزشکی دانشگاه تهران، مبلغ ۲۱ میلیارد ریال، از وی کلاه‌برداری کرده است.

 
یعقوبی ادامه داد: کلاه‌برداری و تحصیل مال از طریق نامشروع دو اتهامی بود که با ارجاع پرونده به شعبه دوم دادیاری دادسرای شهرستان، به متهم تفهیم شد و در نهایت پس از استماع اظهارات و دفاعیات طرفین پرونده و استعلامات متعدد بانکی و نیز استعلام از سازمان سنجش آموزش کشور، برای متهم قرار جلب به دادرسی صادر شد.
 
وی افزود: مطابق مستندات پرونده، متهم با وعده قبولی بدون زحمت و حتی با عدم‌شرکت داوطلب در کنکور، مبلغ قابل توجهی را درخواست کرده و در نهایت با وسوسه و جلب اعتماد شاکی، مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از پدر با تضمین پذیرش قطعی فرزندش در رشته پزشکی دانشگاه تهران دریافت کرده است که گردش حساب مبالغ دریافتی و انتقال و هزینه‌کرد آن‌ها نیز با استعلامات به‌ عمل آمده، در پرونده وجود دارد.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با تاکید بر صحت و سلامت آزمون برگزار شده، ادامه داد: با احراز عنوان مجرمانه کلاه‌برداری، کیفر خواست متهم صادر و پرونده برای ادامه رسیدگی و صدور رای به دادگستری شهرستان ارسال شده است.
 
وی گفت: امکان پیمودن راه صد ساله در یک شب وجود ندارد و موفقیت در هر امری نیازمند تلاش و پشتکار افراد است و با نگاه به قبولی بسیاری از داوطلبان مناطق محروم در دانشگاه‌های پایتخت و دیگر مراکز برتر آموزشی کشور می‌توان مدعی شد که اهمیت استعداد و در کنار آن برنامه‌ریزی بلندمدت برای مطالعه هدفمند و در واقع فراگیری دانش، بیش از سرمایه‌های مادی برای گذر از کنکور موثر است و این موضوع بایستی مدنظر والدین و دانش‌آموزان از مراحل ابتدایی قرار گیرد.
 
یعقوبی خاطرنشان کرد: در صورتی که شهروندان دیگری از طرق مشابه فریب خورده و متضرر شده‌اند، می‌توانند به همراه مدارک و مستندات به دادستانی زرند مراجعه کنند.

منبع: میزان

انتهای خبر/


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

12 + 14 =