۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
۹۰۰ تن انواع کود کشاورزی تأمین شد
۹۰۰ تن انواع کود کشاورزی تأمین شد

۹۰۰ تن انواع کود کشاورزی تأمین شد

مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان از تامین تامین و حمل ۹۰۰ تن انواع کود برای کارگزاران توزیع در استان خبر داد. محمد محسن قاسمی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» از آخرین وضعیت توزیع کودهای زراعی در استان خبر داد و عنوان کرد: میزان ۱۱۰۰ تن کود کشاورزی از ابتدای […]



مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان از تامین تامین و حمل ۹۰۰ تن انواع کود برای کارگزاران توزیع در استان خبر داد.

۹۰۰ تن انواع کود کشاورزی تأمین شد

محمد محسن قاسمی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» از آخرین وضعیت توزیع کودهای زراعی در استان خبر داد و عنوان کرد: میزان ۱۱۰۰ تن کود کشاورزی از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون بین کشاورزان و بهره‌برداران توزیع شده است.

وی افزود: کودهای کشاورزی به صورت یارانه‌ای و با قیمت‌های مصوب و تحت نظارت کامل این مدیریت، با صدور حواله الکترونیک برای کشاورزان تأمین می‌شود.

مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان عنوان کرد: مقدار ۹۰۰ تن، انواع کود کشاورزی شامل ۸۶۷ کود ازت، ۱۸ تن کود فسفات و ۱۵ تن کود پتاس از انبارهای تحت پوشش این شرکت برای مبادی‌ها و پتروشیمی‌ها برای کارگزاران تأمین شده است تا از طریق صدور حواله الکترونیک بین کشاورزان استان در آینده نزدیک توزیع شوند.

قاسمی عنوان کرد: کودهای توزیعی براساس دستورالعمل‌های صادره و زیر نظر کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و بر مبنای نیازهای کودی هر محصول، توسط کارگزاران مستقر در هر شهرستان به کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی تحویل می‌شود.

وی ادامه داد: برای سال زراعی (۱۴۰۳-۱۴۰۲) بیش از ۱۵ هزار و ۸۰۰ تن انواع کود کشاورزی شامل کود ازت، فسفات و پتاس بین کشاورزان شمال استان فقط برای کشت محصول گندم و جو توزیع شده است.

مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان ادامه داد: خط قرمز ما در تأمین و تدارک نهاده‌های کشاورزی، کیفیت است و فرآیند کنترل کیفی از کارخانه‌های تولیدی تا شبکه کارگزاری‌ها را در بر می‌گیرد بنابراین به طور سیستماتیک اجازه ورود و توزیع کودهای کم‌کیفیت را به چرخه مصرف نمی‌دهد.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: برای صدور حواله الکترونیک ابتدا باید سطح زیرکشت و نوع محصول کشاورز در سامانه پهنه‌بندی ثبت شود و حتماً شماره تماس ثبت شده در سامانه، به نام خود کشاورز باشد.

انتهای خبر/ طهماسبی

 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

4 × چهار =