۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
بهسازی 2 هزار روشنایی معابر در مانور سراسری شبکه توزیع برق – راه آرمان کرمان
بهسازی ۲ هزار روشنایی معابر در مانور سراسری شبکه توزیع برق – اقطاع خبر

بهسازی ۲ هزار روشنایی معابر در مانور سراسری شبکه توزیع برق – اقطاع خبر

محسنی گفت: مانور سراسری شبکه توزیع برق با هدف کنترل پیک بار تابستان هم زمان باسراسر کشور  در مرکز و شهرستان های شمال استان با شعار «تلاش صادقانه، خدمت بی منت» و  با تعدیل روشنایی معابر و مقابله با برق های غیرمجاز و ارز رمز با حضور ۲۰ اکیپ عملیاتی متشکل از ۷۰نفر پرسنل عملیاتی […]


محسنی گفت: مانور سراسری شبکه توزیع برق با هدف کنترل پیک بار تابستان هم زمان باسراسر کشور  در مرکز و شهرستان های شمال استان با شعار «تلاش صادقانه، خدمت بی منت» و  با تعدیل روشنایی معابر و مقابله با برق های غیرمجاز و ارز رمز با حضور ۲۰ اکیپ عملیاتی متشکل از ۷۰نفر پرسنل عملیاتی و کارشناس  برگزار شد.

 

به گزارش اقطاع خبر؛ محمد محسنی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مانور با هدف مدیریت مصرف و کنترل وضعیت انرژی در مناطق مختلف استان اجرا شد و لامپ های پرمصرف در خیابانها و بلوارها با لامپ کم مصرف جایگزین و روشنایی معابر به صورت زیگزاگی تغییر یافت تا در مصرف برق صرفه جویی شود.

وی تصریح کرد: برای کنترل میزان مصرف و مدیریت انرژی برق در تابستان دومین مانور سراسری هم زمان با کل کشور  برای رفع نواقص در سیستم و نوسازی شبکه آغاز شده تا با رفع  بخشی از مشکلات زمینه بهینه سازی مصرف و توزیع مهیا شود.

 

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان  تاکید کرد: بهسازی و اصلاح شبکه‌های فرسوده توزیع برق، اصلاح و مدیریت انرژی شبکه‌های روشنایی معابر، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه و افزایش میزان رضایتمندی مشترکان از مهمترین اهداف برگزاری این مانورها محسوب می شود.

 

محسنی گفت: در این مانور بیش از ۱۹۳۳ روشنایی معابر اصلاح و بهسازی میشود که ۳۴۲کیلووات مصرف انرژی کاهش خواهد یافت .

وی با اشاره به پویش «صنعت برق همیشه بیدار» گفت:  پرسنل صنعت برق به عنوان ایثارگران خاموش در ایام تعطیل و شرایط سخت کرونایی با رعایت توصیه‌های بهداشتی به‌صورت شبانه‌ روزی در حال تلاش برای اصلاح و توسعه و پایداری شبکه‌های توزیع هستند و امیدواریم بتوانیم ضمن عبور موفق از پیک بار تابستان، انرژی برق را بدون وقفه به مردم ارائه کنیم.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با بیان اینکه در مانور امروز میزان آمادگی مولدهای اضطراری مراکز حساس پایش و سنجیده میشود تعداد مراکز دارای مولد در حوزه عملیاتی شمال استان را ۸۹مرکز عنوان کرد و افزود : مجموع ظرفیت این مولدها ۵۰۳۷۳ کیلووات میباشد.

محسنی تاکید کرد: با اعمال الگوهای بهینه مصرف برق در پیک بار، فعالان بخش صنعت و کشاورزی در شمال استان از شرکت توزیع برق پاداش دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در مانور امروز هم چند مرکز استخراج رمز ارز غیر مجاز در شمال استان با هدف کنترل پیک بار زمستان فعالیت آنها متوقف شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان خاطرنشان کرد: مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز در واحدهای صنعتی، سوله های صنعتی، منازل، چاههای کشاورزی و دامداری ها که به صورت غیرمجاز نسبت به استفاده برای استخراج رمز ارز اقدام می کنند  شناسایی و همگی تعطیل و متوقف خواهند شد.

 

انتهای پیام/نامجو

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

17 − 16 =