۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
مردمی بودن  رئیس جمهور، تلاش شبانه روزی و جهادی  برای غلبه بر کمبودها/ دولت سیزدهم  نیاز به نیروهای جهادی و انقلابی دارد
مردمی بودن رئیس جمهور، تلاش شبانه روزی و جهادی  برای غلبه بر کمبودها/ دولت سیزدهم  نیاز به نیروهای جهادی و انقلابی دارد

مردمی بودن رئیس جمهور، تلاش شبانه روزی و جهادی  برای غلبه بر کمبودها/ دولت سیزدهم  نیاز به نیروهای جهادی و انقلابی دارد

به گزارش اقطاع خبر؛ آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در برخی شهرستانهای کرمان برگزار شد. امام جمعه رابر: مردمی بودن یعنی تلاش شبانه روزی و جهادی  برای غلبه بر کمبودها حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته، با اشاره به مراسم سیزدهمین تنفیذ ریاست جمهوری و تحلیف رئیس جمهور […]



به گزارش اقطاع خبر؛ آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در برخی شهرستانهای کرمان برگزار شد.

امام جمعه رابر: مردمی بودن یعنی تلاش شبانه روزی و جهادی  برای غلبه بر کمبودها

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته، با اشاره به مراسم سیزدهمین تنفیذ ریاست جمهوری و تحلیف رئیس جمهور  گفت: سیزدهمین تنفیذ  ریاست جمهوری که در فضایی آکنده از معنویت و صفا برگزار شد، سخنان آیت الله رئیسی در این مراسم با قوت و صلابت توأم با تواضع و ادب انجام شد .

وی اظهار کرد:  مهمترین بخش  سخنان رئیس جمهور تاکید بیانیه گام دوم انقلاب و پافشاری بر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های انقلابی و حرکت در این مسیر با شعارهای ما می توانیم بود که مورد توجه و تحسین رهبر انقلاب قرار گرفت .

امام جمعه رابر با بیان اینکه بیانات رهبر دارای نکات مهم و راهگشا بود این بیانات در سه بخش قابل تبیین  است گفت :  اهمیت و عظمت حضور مردم در انتخابات بود رهبر عظیم الشأن  انقلاب از مشارکت پرشور مردم ، علیرغم همه فضاسازی های دشمن و عوامل داخلی دشمن برای تحریم انتخابات و شرایط دشوار کشور تقدیر و تشکر کرد .

وی بخش دوم بیانات  رهبری را  جابجایی قدرت و فرصت های آن  خواند افزود:  انتقال قدرت در کشور از سویی امید آفرین و نشاط بخش است و از سوی دیگر فرصت دقت و تأمل و درس آموزی و عبرت آموزی از نقاط قوت و ضعف دولت گذشته است.

امام جمعه شهرستان رابر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان کرد: شعار مردمی بودن باید در واقعیت هم محقق شود مردمی بودن یعنی به معنای واقعی کلمه ۴۳سال است  مردم  به ویژه محرومان و مستضعفان ، پای  این انقلاب و آرمان هایش ایستاده اند .

وی ادامه داد : مردمی بودن یعنی تلاش شبانه روزی و جهادی  برای غلبه بر کمبود هاست.

خطیب جمعه رابر گفت: مردمی بودن بدون مبارزه با فساد معنای درستی نخواهد یافت  دولت سیزدهم  هم مردمی می ماند و هم با فساد مبارزه خواهد کرد  .

وی خاطر نشان کرد : دولت سیزدهم  نیاز به نیروهای جهادی و انقلابی دارد با اخبار خوش نیروهای جهادی دلسوزان انقلاب هفته آینده  بر کرسی وزارت تکیه خواهند زد.

امام جمعه نگار: معیشت و اقتصاد مردم اولویت اول رئیس جمهور 

حجت الاسلام وحید مهری امام جمعه نگار،ضمن آرزوی توفیق خدمت و جلب توجهات حضرت ولی عصر عج برای جناب حجت الاسلام رئیسی گفت: در مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری آنچه که مورد توجه است مردمی بودن و مردمی ماندن دولت جدید است.

وی افزود: مردمی بودن و مردمی ماندن یکی از اصول انقلاب اسلامی و یادگار امام راحل است و به معنای واقعی کلمه یعنی رئیس جمهور منتخب الان رئیس جمهور همه ی مردم ایران است و باید این شعار را در دولت خود محقق کند.

حجت الاسلام مهری تصریح کرد: اولویت اول رئیس جمهور جدید باید معیشت و اقتصاد مردم باشد چون مردم در این زمینه دچار مضیقه و رنج هستند و باید ایشان با تکیه بر توانایی های داخلی و مردم به خصوص اعتماد به جوان ها در جهت پیشرفت و آزادی و عزت ایران اسلامی که مسیر اصلی انقلاب است گام بردارد.

 امام جمعه انار: یکی از ویژگی های بسیار خوب رئیس جمهور مردمی بودن است

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در طول یک سال و نیم گذشته عناصر ضد دین، تکفیری‌ها و وهابی‌ها مناسبتهای دینی را مورد هجمه قرار دادند ولی مردم و نخبگان جامعه با مواجهه هوشمندانه و عقلاتی توطئه دشمن را ناکام گذاشتند.

وی افزود :دشمنان می‌خواهند جبهه سلامت و جبهه معنویت را مقابل هم قرار دهند.

خطیب جمعه شهرستان انار اذعان کرد:یکی از ویژگی‌های بسیار خوب آیت الله رئیسی رئیس جمهور جدید مردمی بودن ایشان است که مورد تحسین رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت .

حجت الاسلام منتظری افزود:نهایت انتظارات و توقعات امام و امت اسلامی از رئیس جمهور همین مردمی بودن و مردمی ماندن است .

وی در ادامه خطبه ها به حمله به کشتی تجاری اسرائیلی اشاره کرد و افزود:اخیراً رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس بعد از حمله به کشتی اسرائیلی، بدون هیچ مدرک و سندی به رجز خوانی و اتهام زنی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

امام جمعه شهرستان انار تصریح کرد:تهدیدات رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا و انگلیس بیشتر جنبه نمایشی دارد ولی البته باید بدانند هرگونه حرکت احمقانه در پاسخ به حمله ای که معلوم نیست از کجاست یقیناً با پاسخ سخت و پشیمان کننده ایران اسلامی مواجه خواهد شد.

امام جمعه بردسیر :حرکت رو به جلو ایران در بحث دفاعی و موشکی

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در هفته گذشته شاهد سریالی از رزمایش های متنوع از ارتش سرافراز و سپاه مقتدر ایران در منطقه بودیم و شاهد بزرگترین رزمایش پهبادی غرب آسیا توسط ارتش و رونمایی از شهر موشکی در حاشیه خلیج فارس توسط سپاه بودیم.

وی افزود: برگزاری این رزمایش ها پیامهایی برای مردم ما و منطقه و دنیا دارد و برخلاف تصور کسانی که اجرای این رزمایش ها را هزینه بر می دانند این رزمایش ها سرمایه گذاری است.

حجت الاسلام کرمانی گفت: تامین امنیت و معیشت مردم از پیامدهای برگزاری این رزمایش ها است چرا که معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار و بادوام است.

وی افزود: این رزمایش ها ارعاب آور برای دشمنان و اعتماد آفرین برای دوستان است و قدرت بازدارندگی دارد.

امام جمعه بردسیر تاکید کرد: ما در بحث دفاعی و موشکی همواره رو به جلو حرکت کردیم و متوقف نشده ایم و این نشان از اقتدار ما در قدرت دفاعی است.

وی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره ممنوعیت واکسن های آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی تاکید کرد: رهبر انقلاب با اصل واکسیناسیون و حتی واردات واکسن مشکلی ندارند ایشان به دلیل سابقه کشورهای ذکر شده هوشمندانه این ورود را ممنوع کردند زیرا این کشورها قبل از این بارها دشمنی و عداوت خود را ثابت کرده اند.

انتهای پیام/نامجو http://armanekerman.ir/vdcbzgb8wrhb50p.uiur.html


پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

13 − دو =