۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
استاندار: فاز نخست پتروشیمی کرمان اجرا می‌شود
استاندار: فاز نخست پتروشیمی کرمان اجرا می‌شود -اقطاع خبر

استاندار: فاز نخست پتروشیمی کرمان اجرا می‌شود -اقطاع خبر

استاندار کرمان گفت: در بحث پتروشیمی فجر کرمان مقرر شد که فاز نخست این پروژه آغاز شود و مشکل آب را صنعت و معدن حل کند و بحث تامین مالی با واگذاری ۶۰ درصد سهام انجام گیرد.

به گزارش اقطاع خبر، علی زینی وند روز چهارشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: گزارش این اقدامات طی یک ماه آینده اعلام شود و در صورتی که عملی نشود، به گونه دیگر رفتار خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: باید در پتروشیمی ها، بحث آب را استان جلو ببرد و مشکل آنها تامین مالی است که راه های مختلفی را می روند و آنچه که در اختیار ما در استان است در پتروشیمی کرمان و بافت که ضرورت استان است، رها نمی کنیم و باید زیرساخت ها در استان تامین شود و تامین مالی به عهده ما نیست.

استاندار کرمان با تاکید بر ضرورت تامین زیرساخت ها و مجوزهای لازم در استان کرمان برای سرمایه گذاری گفت: نباید برای نوعی سرمایه گذاری انرژی گذاشت که سرمایه گذار انگیزه و یا توجیه اقتصادی ندارد بلکه باید مجوزها به افراد باانگیزه واگذار شود.

زینی وند گفت: در حوزه تامین مالی پروژه های آب، برق و راه هیچ مشکلی در استان کرمان نداریم و اصلا نباید استان در برق مشکل داشته باشد و باید در ماه های آینده آرامش خاطری به صنعت استان بابت تامین گاز بدهیم.

وی بیان داشت: نقاطی که مجوز داده شده اما فرد کار نمی کند باید محکم کنار زده شود و خسارتش را پرداخت کنیم و در نقاطی که دستگاه اجرایی یا بانک کوتاهی می کند، باید بدون رودربایستی اعلام شود.

زینی وند با اشاره به اشتغال شرکت های دانش بنیان گفت: توازن در ایجاد اشتغال با پیوند بخش های مختلف با این شرکت ها به وجود می آید.

وی تصریح کرد: این استان در صنایع کوچک و متوسط ظرفیت های بسیار ویژه ای دارد و باید این موارد در پروژه های اقتصاد مقاومتی سال آینده طراحی شود و فعالیت در پروژه های بزرگ توسعه و اشتغال استان را نامتوازن می کند و در کنار پروژه های بزرگ نباید اصلا از واحدهای کوچک و متوسط و به ویژه مشاغل خرد غافل شد.

وی با اشاره به اینکه ۵۹۲ پروژه اقتصاد مقاومتی یک راهنما برای ماست، عنوان کرد: پروژه های رونق تولید دیر تعیین تکلیف شده و اصل این است هرگونه کوتاهی و سهل انگاری در پیگیری مسائل مربوط به این طرح ها در استان مورد قبول نیست.

استاندار کرمان افزود: در سفرهای شهرستانی مهم ترین بحث اقتصاد مقاومتی است و تاکید دارم با توجه به شرایط کرونا مدیرانی که حضورشان ضروری است، بیایند و دستور کارها با دقت تظیم شود تا مردم نتیجه مصوبه را در شهرستان ببینند ضمن اینکه طرح های مساله دار را مصوب نمی کنیم.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

15 − چهار =