۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » زرند
اختتامیه دوره بازیگری در زرند برگزار شد
اختتامیه دوره بازیگری در زرند برگزار شد

اختتامیه دوره بازیگری در زرند برگزار شد

مسئول بسیج‌ هنرمندان زرند گفت: اختتامیه دوره آموزشی بازیگری جلوی دوربین برگزار شد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری و تحلیلی «راه‌آرمان» فرشید ضیاءالدینی مسئول بسیج‌ هنرمندان شهرستان زرند گفت: اختتامیه دوره مقدماتی آموزش بازیگری مقابل دوربین که به همت کانون بسیج هنرمندان و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند با مربی‌گری مهدی […]


مسئول بسیج‌ هنرمندان زرند گفت: اختتامیه دوره آموزشی بازیگری جلوی دوربین برگزار شد.

اختتامیه دوره بازیگری در زرند برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری و تحلیلی «راه‌آرمان» فرشید ضیاءالدینی مسئول بسیج‌ هنرمندان شهرستان زرند گفت: اختتامیه دوره مقدماتی آموزش بازیگری مقابل دوربین که به همت کانون بسیج هنرمندان و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند با مربی‌گری مهدی منصوری از هنرمندان برجسته رشته بازیگری و فیلم‌سازی سینما در محل تماشاخانه پلاتو شهرداری این شهرستان برگزار گردید.

ضیاءالدینی ادامه داد: این دوره با هدف استعدادیابی و پرورش بازیگران جوان و نوجوان شهرستان زرند و نیز با هدف بالابردن سطح فنی هنرمندان بسیجی و علاقمند به هنر بازیگری در طول فصل تابستان سال جاری با شرکت در کلاس‌های آموزشی اصول مقدماتی بازیگری در مقابل دوربین را آموزش دیدند. 

 مهدی منصوری مدرس دوره در حاشیه برگزاری این مراسم هنری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت و نقش هنر در جامعه و هدایت انسان به سوی رستگاری و سعادت گفت: هنرمند باید تعهدش را در هنر نهادینه کند و در فرهنگ‌سازی و آموزش ارزش‌ها همواره پیش‌ رو باشد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که در زمینه تولید محصولات فاخر نمایشی از شیوه‌ها و تکنیک‌های نوین بازیگری به‌صورت آگاهانه استفاده کنیم و به تولید و اجرای آثار نمایشی دینی و ارزشی و انقلابی بپردازیم وی همچنین از کلیدخوردن دوره بازیگری مقابل دوربین بصورت حرفه‌ای در آینده نزدیک خبر داد.

مسئول بسیج‌ هنرمندان زرند در پایان گفت: در این دوره آموزش مقدماتی هنرجویان به فراگیری تکنیک‌های بیان، تربیت حس و خلاقیت در شخصیت‌‌پردازی و نیز بالا بردن اعتمادبه‌نفس، برطرف کردن مشکلات فردی، ضعف شخصیت، خجالت، استرس پرداختند.

خبرنگار: اکبر ابراهیمی 

انتهای خبر/زارعی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دو × پنج =