۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
امضای تفاهم‌نامه همکاری توسعه واحدهای فناور
امضای تفاهم‌نامه همکاری توسعه واحدهای فناور

امضای تفاهم‌نامه همکاری توسعه واحدهای فناور

تفاهم‌نامه همکاری بهره‌برداری از ظرفیت و توانمندی‌های شرکت‌ آواپرداز کیهان کریمان در راستای توسعه کسب‌ و کار واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری هایتک کرمان و توسعه اکوسیستم فناوری استان کرمان منعقد شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» و به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری؛ […]



تفاهم‌نامه همکاری بهره‌برداری از ظرفیت و توانمندی‌های شرکت‌ آواپرداز کیهان کریمان در راستای توسعه کسب‌ و کار واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری هایتک کرمان و توسعه اکوسیستم فناوری استان کرمان منعقد شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری توسعه واحدهای فناور

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» و به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری؛ این تفاهم‌نامه به امضای فرشید کی‌نیا رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته (هایتک) و محمدامین ادهمی مدیرعامل شرکت آواپرداز کیهان کریمان تفاهم‌نامه‌ای رسید.

 هدف از امضای این تفاهم‌نامه استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در هر دو مجموعه، به منظور ایجاد همکاری‌های مشترک و ارتقای سطح علمی و فناوری استان کرمان عنوان شده است.

تفاهم‌نامه شامل تعهدات متقابل است که از جمله آن‌ها می‌توان به معرفی طرح‌ها و چالش‌های شرکت‌های نوآور و صنعتی برای انتخاب به‌عنوان موضوعات کاربردی پایان‌نامه‌ها، ارائه و پشتیبانی پلتفرم آموزشی آوینوکس برای فعالیت‌های مشترک، و حمایت از حضور و معرفی محصولات پارک در نمایشگاه کارخانه نوآوری اشاره کرد.

همچنین، پارک علم و فناوری هایتک کرمان متعهد به معرفی شرکت‌های مستعد در مرحله رشد و پیش‌رشد، همکاری دوجانبه برای معرفی کامل محصولات شرکت‌های عضو پارک، و تبادل اطلاعات علمی_پژوهشی مرتبط است.

از تعهدات شرکت آواپرداز کیهان کریمان می‌توان به ارائه و پشتیبانی پلتفرم آموزشی آوینوکس جهت انجام فعالیت‌های مشترک دو مجموعه در زمینه‌های تنظیم وقت مشاوره، ارتباط با مسئولین و کارشناسان، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و رزرو فضای کار اشتراکی اشاره کرد.

همچنین، این شرکت متعهد به حمایت از حضور و معرفی محصولات پارک در نمایشگاه کارخانه نوآوری طبق شیوه‌نامه استقرار محصول در نمایشگاه، ایجاد و اختصاص فضای استقرار تیم و فضای کار اشتراکی در مرحله رشد و پیش‌رشد است.

پارک علم و فناوری هایتک کرمان نیز تعهداتی از جمله معرفی شرکت‌های مستعد در مرحله رشد و پیش‌رشد، همکاری دوجانبه جهت معرفی کامل محصولات شرکت‌های عضو پارک طبق شیوه‌نامه استقرار محصول در نمایشگاه، تبادل اطلاعات علمی-پژوهشی مرتبط و همچنین تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای اجرای پایان‌نامه‌هایی با موضوعات متناسب با نیازهای نوآوری و فناوری استان را بر عهده دارد.

این همکاری‌ها با هدف تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای اجرای پایان‌نامه‌هایی با موضوعات متناسب با نیازهای نوآوری و فناوری استان کرمان صورت می‌گیرد.

تفاهم‌نامه یادشده گامی مهم در جهت تقویت ارتباطات علمی و فناوری بین دانشگاه‌ها و صنعت و ایجاد بستری مناسب برای رشد و توسعه شرکت‌های نوآور و فناور در استان کرمان به شمار می رود.

انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دوازده − 8 =