ایجاد آرامش و آگاهی از اهداف قرارگاه جهادی سربازان حاج قاسم
ایجاد آرامش و آگاهی از اهداف قرارگاه جهادی سربازان حاج قاسم

ایجاد آرامش و آگاهی از اهداف قرارگاه جهادی سربازان حاج قاسم

به گزارش اقطاع خبر: پوریا قزوینی مسئول قرارگاه جهادی سربازان حاج قاسم بسیج دانشجویی شهرستان بافت عنوان کرد: دانشجویان قرارگاه جهادی سربازان حاج قاسم برای مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده و در راستای توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کردن اماکن و محل‌ها در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

قزوینی ادامه داد: اولویت این قرارگاه، ایجاد آرامش و آگاهی در میان مردم است و در این زمینه تعدادی از اعضای این قرارگاه به ساخت محتواهای علمی و تبدیل آن به پوستر و کلیپ پرداخته‌اند تا با توزیع این اطلاعات در بین شهروندان از استرس آنها کم و به اطلاعات‌شان افزوده شود.

وی در خصوص ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی و پرتردد شهری اظهار کرد: دانشجویان بسیجی شهرستان بافت با گندزدایی مکان‌های عمومی و خیابان‌های پر تردد اقدامی در جهت آسایش مردم انجام داد.

وی درباره اردوهای جهادی عمرانی این گروه افزود: در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حداقل ۲۵ نفر از دانشجویان جهادی مشغول به ساخت یک مسجد در زادگاه حاج قاسم سلیمانی شدیم و به ساخت سرویس بهداشتی در مناطق محروم جنوب استان کرمان، منطقه جازموریان پرداختیم.

قزوینی در مورد تهیه و توزیع بسته های معیشتی در شب یلدا اظهار کرد: در آستانه شب یلدا حدود ۲۰۰ کیلوگرم میوه و به همراه تعدادی عروسک به خانواده های نیازمند حاشیه نشین اهدا شد. قابل ذکر است که اولویت اصلی این قرارگاه مبارزه با کرونا است که در همین راستا حدود ۲۵۰ بسته ماسک و محلول ضد عفونی تهیه و توزیع توزیع شده است.

این فعال دانشجویی در پایان به دیگر اقدامات این قرارگاه از جمله مطالبه گری از مسئولین در بحث ستاد کرونا شهرستان، ضدعفونی روستاها اطراف شهرستان، شناسایی افراد مسن در معرضه خطر به ویروس در روستاها، توزیع مواد ضدعفونی و ماسک به افراد مسن و تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت در روز پرستار از کادر درمان بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان بافت خبر داد.

 

انتهای پیام/علیپور

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *