۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در کرمان
برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در کرمان

برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در کرمان

مسئول بسیج فضای مجازی استان کرمان گفت: رویداد تولید محتوای بسیج از هفتم تا پانزدهم مهرماه در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود. حسین باقری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری اقطاع خبر در خصوص برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در کرمان گفت: این رویداد از هفتم تا پانزدهم مهرماه در سراسر استان برگزار می‌شود. […]


مسئول بسیج فضای مجازی استان کرمان گفت: رویداد تولید محتوای بسیج از هفتم تا پانزدهم مهرماه در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در کرمان

حسین باقری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری اقطاع خبر در خصوص برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در کرمان گفت: این رویداد از هفتم تا پانزدهم مهرماه در سراسر استان برگزار می‌شود.

 
مسئول بسیج فضای مجازی استان کرمان هدف برگزاری این رویداد را حفظ و انسجام نیروهای تولید محتوا، استعدادیابی و معرفی استعدادهای برتر در این عرصه دانست و توضیح داد: این روزها اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست بنابراین توانمندسازی و استعدادیابی افراد در این عرصه جزو ملزومات است.
 
وی بسیج را پیشگام در بسیاری از عرصه‌ها دانست و بیان کرد: همواره در عرصه های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، هنری، دیجیتال شاهد افراد توانمند و بااستعدادی از دل بسیجیان بوده‌ایم بنابراین یکی از اهداف برگزاری چنین رویدادهایی شناخت همین استعدادها و در ادامه آن پرورش و توانمند کردن سایر بسیجیان است.
 
مسئول بسیج فضای مجازی استان کرمان با اشاره به رشته‌هایی که در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت داده می‌شود، اظهار کرد: رشته‌های این رویداد در قالب موشن‌گرافی، پوستر، کلیپ و عکس‌نوشت است و افراد توانمند با تولید محتوا در این رشته‌ها می‌توانند اثر خود را تولید و ارسال کنند.
 
باقری محور رویداد را آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌ها و نیز موضوع تحولات غزه معرفی کرد و گفت: قابل ذکر است که برترین‌های  رویدادهای در شهرستان‌ها به رویداد استانی در هفته بسیج راه پیدا خواهند کرد.
انتهای خبر/ پسند


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

نوزده − 11 =