۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » مصاحبه
تشدید برخورد با خودروهای پلاک غیربومی در بافت

تشدید برخورد با خودروهای پلاک غیربومی در بافت

فرمانده انتظامی شهرستان بافت از برخورد شدید پلیس در ۴۸ ساعت گذشته با خودروهای دارای پلاک غیر بومی و افراد قانون شکن خبر داد.

محمود بیدشکی، فرمانده انتظامی شهرستان بافت در گفتگو با خبرنگار اقطاع خبر اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته با تلاش ماموران انتظامی تعداد زیادی خودرو به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی جریمه سنگین اعمال گردید و تعداد چندین دستگاه خودرو با پلاک غیر بومی توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد و این روند کماکان ادامه دارد.
وی افزود: به همه هم استانیهای عزیز و بافتی های مقیم استان های دیگر تاکید می گردد با توجه به شیوع فراگیر ویروس کرونا از سفر به بافت خودداری نمایند، چنانچه افرادی به قانون بی‌توجه و قصد ورود به شهر را داشته باشند خودرو آنها توقیف وبه پارکینگ منتقل می گردد.
بیدشکی تصریح کرد: با توجه به تصمیم ستاد کرونا و اجرای طرح منع تردد در تفرجگاه ها و پارک ها چنانچه خودرو با پلاک غیر بومی مشاهده گردد نسبت به توقیف آن اقدام می گردد.

وی در پایان به همشهریان توصیه کرد؛ باتوجه به منع تردد از ساعت ۲۲ تا ۴ بامداد، اکیداً از تردد بی مورد خودداری و با مامورین انتظامی همکاری نمایند و مامورین اماکن بر اصناف نظارت و کنترل نامحسوس صورت می گیرد و استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تاکید است و از مردم عزیز تقاضا داریم جهت حفظ سلامتی خود و خانواده حتی المقدور از منزل خارج نشوند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهار × 4 =