۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بافت
حذف‌ پذیرش دانشجویان شبانه قطعی نیست
حذف‌ پذیرش دانشجویان شبانه قطعی نیست

حذف‌ پذیرش دانشجویان شبانه قطعی نیست

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: پیشنهاد دادیم اما این موضوع تا انتشار دفترچه انتخاب رشته به‌صورت قطعی نیست.   به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ حسین اکبری‌فرد اظهار کرد: طی پیشنهادی به سازمان سنجش، پذیرش شبانه در رشته‌های کارشناسی و کارشناسی‌ ارشد دانشگاه شهید باهنر کرمان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – […]


رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: پیشنهاد دادیم اما این موضوع تا انتشار دفترچه انتخاب رشته به‌صورت قطعی نیست.

 

حذف‌ پذیرش دانشجویان شبانه قطعی نیست

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ حسین اکبری‌فرد اظهار کرد: طی پیشنهادی به سازمان سنجش، پذیرش شبانه در رشته‌های کارشناسی و کارشناسی‌ ارشد دانشگاه شهید باهنر کرمان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ صفر شده است و این به معنای حذف کد رشته‌ها نیست.

وی تصریح کرد: علت حذف‌ پذیرش دانشجویان رشته‌های شبانه افزایش دانشجویان سنواتی، مشکلات خوابگاهی، اسکان، غذا و ایاب‌ و ذهاب به‌ویژه برای دانشجویان غیربومی است.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه داد: البته تصمیم گرفته شده در رشته‌های شبانه‌ای که آمار پذیرش صفر می‌شود به آمار پذیرش دانشجویان روزانه آن رشته اضافه شود.

وی تأکید کرد: پذیرش دانشجویان در دوره روزانه، کیفیت آموزش را بالا می‌برد و مشکلاتی نظیر تهیه خوابگاه و اسکان و سایر هزینه را نیز ندارد.

اکبری‌فرد خاطرنشان کرد: البته پیشنهاد صفر شدن پذیرش دانشجویان شبانه فقط برای سال تحصیلی جدید است و از سال آینده پذیرش دانشجویان شبانه با عدد مشخص انجام می‌شود.

وی گفت: دانشگاه باهنر پیشنهاد حذف‌ پذیرش دانشجویان شبانه را ارائه کرده و ممکن است در دفترچه‌های سازمان سنجش این تغییرات اعمال نشود و مثل روال قبلی پذیرش دانشجویان شبانه را داشته باشیم.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان یادآور شد: باید صبر کنیم پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی و کارشناسی‌ ارشد در شهریورماه و انتشار دفترچه انتخاب رشته، ببینیم که وضعیت پذیرش در رشته‌های شبانه به چه ترتیب است تا بر همان اساس عمل کنیم.
 
منبع: ایرنا

انتهای خبر/بارانی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

نه + پانزده =