۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
خودکفایی ۲۸۳۴ کرمانی با کمک کمیته امداد
خودکفایی ۲۸۳۴ کرمانی با کمک کمیته امداد

خودکفایی ۲۸۳۴ کرمانی با کمک کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: اکنون در استان کرمان ۲ هزار و ۸۳۴ نفر از زنان و مردان با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) خودکفا شده‎‌اند. ناصر عسکری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» در رابطه با توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: توانمندشدن […]



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: اکنون در استان کرمان ۲ هزار و ۸۳۴ نفر از زنان و مردان با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) خودکفا شده‎‌اند.

خودکفایی ۲۸۳۴ کرمانی با کمک کمیته امداد

ناصر عسکری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» در رابطه با توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: توانمندشدن هر فردی در جامعه از جمله مددجویان در واقع راه برون‌رفت از وابستگی است و در نهایت سبب پیشرفت فرد و جامعه خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان توانمندسازی مددجویان با شناسایی استعدادهای آن‌ها را یکی از سیاست‌های مهم این نهاد دانست و بیان کرد: در جهت توانمندسازی و خودکفایی مددجویان استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون به ۲ هزار و ۹۲ نفر به مبلغ یک هزار و ۸۲۳ میلیارد ریال وام داده شده همچنین به غیرمددجویان نیز در راستای توانمندسازی به میزان ۸۳۸ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال کمک شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تمامی افرادی که درخواست وام در جهت خودکفایی و اشتغال‌زایی داشتند، موفق به دریافت وام شده‌اند طرح آن‌ها فعال و مشمول فعالیت شده‌اند.

عسکری‌نژاد با اشاره به این‌که فردی که خودکفا می‌شود خانواده او نیز جزو خانواده‌های خودکفا محسوب می‌شود، افزود: بی‌شک به واسطه اشتغال فرد، افراد دیگری نیز مشغول به کار و خودکفا می‌شوند اکنون در استان کرمان یک هزار و ۹۱۳ نفر از بانوان که جمعاً ۲ هزار و ۸۳۴ نفر از زنان و مردان خودکفا شده‎‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان افزود: در استان کرمان ۱۳۰ نفر در حوزه صنعت، ۱۴۴ نفر در حوزه فرش و گلیم، ۱۹۳ نفر در حوزه پرورش طیور، ۴۳۹ نفر در حوزه کشاورزی ، ۷۵ نفر در حوزه حمل و نقل ، ۹۳۹ نفر در حوزه خدمات، ۴۴۱ نفر در حوزه دامپروری، ۱۵ نفر در حوزه زنبور داری و ۲۸۹ نفر در حوزه صنایع دستی مشغول فعالیت هستند.

وی در ادامه به سایر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در جهت  اشتغال مددجویان اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی اشتغال و پرداخت کامل هزینه‌ها، پرداخت حق بیمه سهم کارفرما (۲۳ درصد) در صورت به کارگیری مددجویان و فرزندان مددجویان تحت حمایت به مدت سه سال، پرداخت تسهیلات اشتغال جهت راه‌اندازی طرح اشتغال، پرداخت تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایان در ازای جذب مددجویان و فرزندان آن‌ها و افراد دارای دهک یک تا پنج، به ازای هر نفر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال در طرح‌های دانش‌بنیان به ازای هر نفر ۳ میلیارد ریال تا سقف ۴۰ میلیارد ریال از جمله اقدامات کمیته امداد در جهت توانمندسازی مددجویان است.

انتهای خبر/ پسند
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*