۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بافت
سرویس مدارس بیش از ظرفیت سرنشین نداشته باشند
سرویس مدارس تعداد مجاز را رعایت کند

سرویس مدارس تعداد مجاز را رعایت کند

رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان گفت: با رانندگان سرویس مدارس که بیش از ظرفیت سوار کنند برخورد می‌شود.  به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ حجت پورموسوی گفت: پلیس برابر قانون و ظرفیتی که در کارت خودروها درج شده، مجوز تردد سرویس‌های مدارس را صادر می‌کند و با سرویس‌هایی […]


رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان گفت: با رانندگان سرویس مدارس که بیش از ظرفیت سوار کنند برخورد می‌شود.

سرویس مدارس تعداد مجاز را رعایت کند

 به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ حجت پورموسوی گفت: پلیس برابر قانون و ظرفیتی که در کارت خودروها درج شده، مجوز تردد سرویس‌های مدارس را صادر می‌کند و با سرویس‌هایی که بیش از ظرفیت مشخص‌شده، اقدام به سوار و جابه‌جا کردن دانش‌آموزان کنند، برخورد می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور کرمان اظهار کرد: در ارتباط با ساماندهی سرویس مدارس انگشت اشاره فقط به سمت پلیس راهنمایی‌ و رانندگی است و برخی سازمان‌ها احساس می‌کنند که مسئولیتی در این حوزه ندارند، در حالی‌ که سازمان‌های زیادی در این زمینه نقش دارند و باید به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از سیستم حمل‌ و نقل عمومی برای دانش‌آموزان، عنوان کرد: از دو سال گذشته موضوع اتوبوس ویژه دانش‌آموزان با رنگ زرد و ارتفاع کمی پایین‌تر مطرح و پیگیری شده اما هنوز موفق به راه‌اندازی آن در شهر کرمان نشد. 

پورموسوی ادامه داد: اگر سرویس مدارس تبدیل با اتوبوس شود، تعداد خودروهای شخصی که کار سرویس‌دهی مدارس را انجام می‌دهند، کم‌تر شده و از بار ترافیک صبحگاهی به میزان زیادی کاسته می‌شود.

 رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان تأکید کرد: والدین از همین‌الان به فکر باشند و ساعت سوار و پیاده‌کردن دانش‌آموزان را مدیریت کرده و هماهنگی برای سرویس و حمل‌ و نقل فرزندان خود را انجام دهند و مسئولان مدارس نیز محل مشخصی را برای سوار و پیاده‌کردن دانش‌آموزان در نظر بگیرند تا باعث ایجاد راه‌بندان نشود.

منبع: فارس
انتهای خبر/بارانی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهارده − سه =