۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کوهبنان
شاه کلید پیشرفت شهرستان کوهبنان جاده است
شاه کلید پیشرفت شهرستان کوهبنان جاده است

شاه کلید پیشرفت شهرستان کوهبنان جاده است

فرماندار کوهبنان گفت: شاه‌کلید رشد و پیشرفت شهرستان، وجود جاده ارتباطی مناسب برای کوهبنان است به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛‌ جلسه شورای زمین و مسکن کوهبنان به ریاست فرماندار با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، معاون مسکن شهرسازی و معاون مهندسی و ساخت راه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، شهردار و […]


فرماندار کوهبنان گفت: شاه‌کلید رشد و پیشرفت شهرستان، وجود جاده ارتباطی مناسب برای کوهبنان است

شاه کلید پیشرفت شهرستان کوهبنان جاده است

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛‌ جلسه شورای زمین و مسکن کوهبنان به ریاست فرماندار با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، معاون مسکن شهرسازی و معاون مهندسی و ساخت راه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، شهردار و اعضای شورای اداری در محل سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان کوهبنان برگزار شد.

 
در این جلسه مجید توکلی گفت: در کیان‌شهر برای احداث مسکن پیگیری ادامه دارد، مناقصه تا پایان هفته برگزار می‌شود تا پیمانکار دارای صلاحیت برای آماده‌سازی و زیرسازی وارد چرخه کار شود.
 
فرماندار کوهبنان تاکید کرد: الحاق محدودهای جدید به زودی انجام خواهد شد تا ساخت مسکن با جدیت در شهرستان اجرا شود.
 
وی با بیان اینکه در رابطه با جاده زرند به کوهبنان مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان با قرارگاه خاتم صحبت‌هایی داشته‌ است، گفت: قرار بر ترک تشریفات به امضای وزیر رسیده امیدواریم بزودی قرارداد انجام شود.
 
توکلی بیان کرد: شاه‌کلید رشد و پیشرفت شهرستان جاده ارتباطی مناسب برای کوهبنان است که امیدواریم با عنایت مدیران استانی و کشوری به زودی این مهم به سرانجام برسد.
 
فرماندار کوهبنان افزود: در رابطه با بحث فروشندگی مواد نفتی طغرالجرد زمین متعلق به راه و شهرسازی است، ان‌شاءالله با نگاه مثبت مدیر کل راه و شهرسازی استان جایگاهی در خور شأن مردم منطقه ایجاد شود.
 
وی ادامه داد: کاربری‌های مساجد و مدارس شهرستان باید با نگاه باز و هرچه زودتر مشخص شوند که عملیات احداث هم هر چه سریع‌تر آغاز شود.
 
توکلی تاکید کرد: کسانی که در شهرک شهید سلیمانی کار ساخت و ساز را زودتر شروع کردند، متضرر شدند و باید سود بیش‌تری پرداخت کنند، تاکنون پیگیری‌هایی هم برای کاهش سود صورت گرفته که امیدواریم به نتیجه برسد.
 
وی خاطرنشان کرد: اهالی شهرک امام‌ رضا (ع) احداث مسجد را در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر رقم زده‌اند که جا دارد برای شهرک‌های جدید هم ساخت مساجد تسریع شود.
 
فرماندار کوهبنان ادامه داد: در بحث زیرساخت‌ها شهرک شهید سلیمانی این شهرستان جزء اولین‌های کشور بود که امیدواریم به زودی شاهد استقرار زیرساخت‌ها در شهرک‌های امام‌حسین (ع) و صاحب‌الزمان (عج) باشیم.
 
وی تأکید کرد: لازم است که هر چه زودتر بحث جابه‌جایی کارخانه آسفالت محقق شود تا در شهرک صاحب‌الزمان (عج)  زمینه برای واگذاری زمین‌ها فراهم شود.
 
شایان ذکر است؛ فرماندار کوهبنان در پایان این شورا خواستار تعیین‌تکلیف ساختمان کتابخانه عمومی شهر کوهبنان و احداث هر چه سریع‌تر آن شد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران 
 
انتهای پیام/کوهبنانی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهارده + 4 =