۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
صهیونیست برای امنیت ملت‌های جهان خطرناک است
صهیونیست برای امنیت ملت‌های جهان خطرناک است

صهیونیست برای امنیت ملت‌های جهان خطرناک است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی فقط به‌دنبال منافع نژادپرستانه خود است و برای امنیت و آرامش ملت‌های جهان خطرناک است. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ حمیدرضا ترقی با اشاره به جنایات جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر گفت: رژیم صهیونیستی مجری دکترین آمریکا در منطقه است و هر کس از دکترین […]


کارشناس مسائل سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی فقط به‌دنبال منافع نژادپرستانه خود است و برای امنیت و آرامش ملت‌های جهان خطرناک است.

صهیونیست برای امنیت ملت‌های جهان خطرناک است

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ حمیدرضا ترقی با اشاره به جنایات جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر گفت: رژیم صهیونیستی مجری دکترین آمریکا در منطقه است و هر کس از دکترین امنیت ملی آمریکا به‌ویژه درباره منطقه خاورمیانه و آسیا مطلع باشد می‌داند که استکبار جهانی با ابزاری همچون قدرت نیابتی به‌دنبال چه اهدافی در منطقه است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه آمریکا برای منافع سلطه‌طلبانه خود به‌دنبال مهار قدرت‌های بزرگ منطقه همچون ایران، چین و روسیه و در درجه بعد در پی تغییر نقشه و جغرافیای خاورمیانه است، عنوان کرد: ایالات متحده قصد دارد تسلط تمدنی، نظامی و امنیتی خود را در منطقه حفظ کند از این رو در برابر هرگونه موضع‌گیری خلاف این دکترین برخورد ددمنشانه، خشونت آمیز و حذفی از خود نشان می‌دهد.

ترقی با بیان اینکه با وجود مخالفت بسیاری از اعضای شورای امنیت سازمان ملل آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌همراه عوامل اروپایی خود دست به اجرای سیاست‌های اسلام‌ستیزی و کشتار مردم در غزه می‌زنند، ادامه داد: اجرای سیاست‌های آمریکا در منطقه هزینه‌های سنگین اقتصادی را برای آن‌ها به‌دنبال دارد با این حال آن‌ها حاضر هستند این هزینه‌های سنگین را متحمل شده اما از دکترین خود به هیچ عنوان عقب‌نشینی نکنند.

وی با اشاره به اینکه در چنین شرایطی نمی‌توان باور کرد که می‌توان با گفتگو و مذاکره دیپلماتیک می‌توان این کینه عمیق صهیونیست  با اسلام و جبهه مقاومت را حل کرد تاکید کرد: هرگونه موضع‌گیری خوش‌بینانه یا عقب‌نشینی در برابر تهاجمات رژیم صهیونیستی و سیاست‌های آمریکایی فاقد خرد و آینده‌نگری است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مواضع رهبر انقلاب در قبال آمریکا حامی از شناخت دقیق ایشان از سیاست‌های آمریکایی است، تاکید کرد: امروز آمریکا خود را در معرض سقوط تمدنی و یک جانبه‌گرایی می بیند از این رو به واسطه سگ هار خود شروع به جنجال‌آفرینی و ماجراجویی در منطقه می‌کند.

ترقی با تاکید بر لزوم تداوم داشتن مسیر مقاومت در برابر سلطه یک جانبه‌گرایی آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی عامل ناامنی در کل دنیاست. در شرایطی که به هیچ یک از قواعد بین‌الملل توجه نکرده و از تریبون سازمان ملل به کشتن زنان و کودکان افتخار می کند پس بدون شک این رژیم شر مطلق و القاکننده ناامنی در جهان است.

وی با اشاره به اینکه باند جنایتکار رژیم صهیونیستی جز ناامنی در دنیا چیزی را نمی‌فهمد، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی فقط به دنبال منافع نژادپرستانه خود است و برای امنیت و آرامش ملت‌های جهان خطرناک است و می‌تواند جنایات خود را هر روز در یک گوشه از دنیا علیه ملت‌های مظلوم تحمیل کند.

منبع: شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یک × دو =