۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
پوستر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کرمان رونمایی شد
پوستر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کرمان رونمایی شد

پوستر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کرمان رونمایی شد

به گزارش اقطاع خبر؛ امین رجایی مسئول بسیج رسانه استان کرمان در رونمایی از پوستر ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان گفت: این جشنواره متعلق به اصحاب رسانه است که هر ساله برگزار می شود.    رجایی اظهار داشت: علاقه مندان می توانند آثار منتشر شده خود در بازه زمانی ۱۵ دی ماه سال ۹۹ تا […]



به گزارش اقطاع خبر؛ امین رجایی مسئول بسیج رسانه استان کرمان در رونمایی از پوستر ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان گفت: این جشنواره متعلق به اصحاب رسانه است که هر ساله برگزار می شود.

 

 رجایی اظهار داشت: علاقه مندان می توانند آثار منتشر شده خود در بازه زمانی ۱۵ دی ماه سال ۹۹ تا ۱۵ دی ماه سال ۱۴۰۰ به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال کنند.

 

وی زمان برگزاری اختتامیه این دوره از جشنواره را ۱۰ بهمن ماه اعلام و تصریح کرد: نتایج جشنواره پنجم که فراخوان آن در اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی توزیع و آثار ارسالی دریافت و داوری شد به دلایلی هنوز اعلام نشده است.

وی تصریح کرد: اختتامیه جشنواره پنجم ابوذر ۲۱ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

 وی افزود: امسال سبک زندگی رضوی هم به عنوان یکی از محورهای جشنواره دیده شده که با همکاری کانون خادمان رسانه ای امام رضا برگزار می شود که ان شاءالله برکت کار باشد و اصحاب رسانه به عنوان خادم الرضا(علیه السلام) در این رویداد شرکت کنند.

 رجایی در پایان افزود: ترویج مکتب حاج قاسم به عنوان یک بخش اصلی در جشنواره مد نظر است.

 انتهای پیام/ط

  https://armanekerman.ir/vdcfmydymw6d0ca.igiw.html


پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یک + هفت =