آزمون جذب و گزینش روحانیون مستقر در استان کرمان برگزار شد -اقطاع خبر

حجت‌الاسلام محسن عارفی در گفتگو با خبرنگار اقطاع خبر بیان داشت: روز گذشته مصاحبه جذب و گزینش روحانیون مستقر استان کرمان با حضور رابط مناطق جنوب کشور در قرارگاه تحول اجتماعی، مسئول جذب و گزینش و معاونت ارتباطات، معاونت راهبردی و نماینده بنیاد علوی و نماینده تشکل‌های مردمی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وی با بیان اینکه مراحل این مصاحبه به صورت حضوری و امتیاز بندی انجام می‌شود، افزود: شرکت‌کنندگان در آزمون در حوزه‌های علوم قرآنی و مباحث عمومی تبلیغ، احکام، امت و امامت، مسائل اجتماعی، فرهنگی و مسائل روز جامعه به سوالات پاسخ دادند که در پایان بر اساس اعلام نیاز هر شهرستان روحانی مستقر در مناطق محروم اعزام می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: در حال حاضر روند اجرای این مصاحبه در شهرستان کرمان بر اساس سهمیه هر شهرستان انجام می‌شود به همین منظور این مصاحبه روز شنبه با حضور روحانیونی از شهرستان‌های راور، بافت، بردسیر، رفسنجان، زرند، راین، سیرجان، کرمان و ماهان در شهرستان کرمان انجام شد.

عارفی تصریح کرد: امروز از روحانیون مستقر در شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج، عنبرآباد و کهنوج مصاحبه به میزبانی شهرستان جیرفت انجام می‌شود و در پایان آزمون مصاحبه در شهرستان‌های رودبار جنوب و قلعه گنج انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه روحانیون مستقر نقش زیادی در زندگی اجتماعی و فردی مردم به‌ویژه در مناطق روستایی دارند، یادآور شد: در نظر داریم بر اساس نیاز هر شهرستان شرایط جذب ۱۰۰ روحانی را فراهم کنیم.

عارفی گفت: این آزمون با هدف فراگیر کردن خدمات دینی و فرهنگی به تمام آحاد مردم به خصوص در مناطق روستایی برگزار شده است.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *