۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رفسنجان
آغاز مسیری نو برای رفسنجان
آغاز مسیری نو برای رفسنجان

آغاز مسیری نو برای رفسنجان

تکمیل شدن پازل مدیریتی رفسنجان در دولت سیزدهم نوید آغاز مسیری نو برای این شهر را می دهد. به گزارش اقطاع خبر؛ قطار عزل و نصب های دولت سیزدهم به استانداری کرمان رسید که البته تصمیم بر ابقای استاندار فعلی گرفته شد و بالطبع آن به رفسنجان با انتخاب علی اکبر پور محمدی فرماندار اسبق […]


تکمیل شدن پازل مدیریتی رفسنجان در دولت سیزدهم نوید آغاز مسیری نو برای این شهر را می دهد.

آغاز مسیری نو برای رفسنجان

به گزارش اقطاع خبر؛ قطار عزل و نصب های دولت سیزدهم به استانداری کرمان رسید که البته تصمیم بر ابقای استاندار فعلی گرفته شد و بالطبع آن به رفسنجان با انتخاب علی اکبر پور محمدی فرماندار اسبق این شهر.

آیین تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان که خود از مدیران تازه منصوب شده دولت جوان انقلابی است، برگزار شد.

پازل مدیریتی رفسنجان با این معارفه تکمیل شد و از امروز شورای شهر، شهردار، فرماندار و نماینده مردم رفسنجان در کنار دیگر مدیران در مسیر به ثمر رسیدن شعارهای مردمی دولت سیزدهم همدل و هم سخن پیش خواهند رفت.

هرچند این انتخاب به مذاق عده ای خوش نیامده و از همان روزهای آغاز بکار مدیران جهادی لب به انتقاد گشودند که چرا اصلا این مدیران انتخاب شدند حال آنکه ملاک انتخاب مدیران به گفته معاون سیاسی استاندار کرمان شایسته سالاری و است.

سخنان رحمان جلالی در جمع رفسنجانی ها این نوید را به دلواپسان انتخاب مدیران این شهر می دهد که بانک اطلاعاتی از ۵۰۰ نخبه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از جوانان انقلابی برای اداره شهرها مهیا شده است.

آیه یأس خواندن در اولین قدم از کار این مدیران، قطعا موجب ناامیدی بخشی از جامعه خواهد شد و این گناهی نابخشودنی است.
قطعا تزریق امید در دل مردم موجب پیشرفت در موفقیت های کشور شده و مردم را در به ثمر رسیدن شعارهای دولت همراه خواهد کرد.

خوب است در این مورد این فرمایش رهبر حکیم انقلاب را نصب العین قرار دهیم که فرمودند ” یکى از بزرگترین نعم الهى، امید و اعتمادبه‌نفسى است که در مردم هست. روح امیدوارى، خیلى نعمت بزرگى است.

مردمِ مأیوس، ناامید و بدون افق دید، بى‌صبرى مى‌کنند؛ نه اینکه کار نمى‌کنند، مانع کار هم مى‌شوند؛ ولى مردمِ امیدوار خودشان جلو جلو مى‌دوند و مسئولان را به دنبال خودشان مى‌کشانند.

این اتفاق امروز در کشور افتاده است و روح امید بر مردم حاکم است؛ مردم به آینده امیدوارند. این، خیلى نعمت بزرگى است.”
برای حرکت رفسنجان به سمت شهری آباد و پویا با کمک مدیران جهادی و انقلابی، هر آنچه نیاز است مهیاست، در آغاز این مسیر ایستاده ایم و قطعا تحقق این هدف با وحدت و یکدلی امکان پذیر است.

باید بدانیم که مردم نجیب با روی کار آمدن دولت سیزدهم در انتظار تغییری در مدیریت کشور بودند و این انتظار و مطالبات از امروز در رفسنجان جدی تر خواهد بود.

انتهای پیام/


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

3 × 4 =